مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین:

به «جوبایدن» برای حل مشکلات نیاز نداریم/ یک جو همت لازم است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۳۴۸۹
به «جوبایدن» برای حل مشکلات نیاز نداریم/ یک جو همت لازم است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین گفت: برای حل مشکلات به « جوبایدن» ها نیاز نداریم با یک جو همت مضاعف می توانیم چالش ها را برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در جلسه مدیرکل با مدیران آموزش و پرورش و روسای بسیج نواحی که به صورت ویدئو کنفرانس در اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد گفت: امروز در شرایطی هستیم که با همت و شجاعت باید بر تحریم ها غلبه کنیم و این کار به همت و عزم همگانی نیاز دارد.

به جو بایدن نیاز نداریم/ یک جو همت لازم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قزوین تصریح کرد: امروز به جای این که چشم برخی مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی به دنبال خارج از کشور و بیگانگان و افرادی چون «جوبایدن»باشد باید بدانید ما به «یک جو» همت نیاز داریم زیرا همه ظرفیتها در کشور موجود است.

1222

وی بیان کرد:  معلمان در تربیت نسل های آینده نقش بی بدیلی دارند و باید با اتکا به آموزه های دینی بتوانیم انسان هایی ایثارگر، وطن دوست، جمع گرا و جهانی اندیش تربیت کنیم.

معبودی تصریح کرد: در مدارس ما باید افرادی ولایت مدار و منتظر  ظهور، تلاش گر که دنبال تحقق عدل جهانی باشد را تربیت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهارداشت: جوانان و نوجوانان ما باید انسان هایی امیدوار، خودباور،امانتدار، دانا، توانا، پاکدامن و باحیا، انتخاب گر و آزاد اندیش، مخلص، مومن و کارآفرین تربیت شوند تا در آینده بتوانند بخوبی در مدیریت کشور نقش آفرین باشند.

جلسه 2

وی اظهارداشت: دانش آموزان ما بایستی بتوانند کارآفرین و ماهر، سالم، بانشاط و قانون مدار و نقدپذیر  و آماده ورود به جامعه اسلامی باشند و این کار مهم با کمک معلمان دلسوز، مومن ومتعهد محقق می شود.

معبودی اضافه کرد: رسالت واقعی شما معلمان بسیجی کمک به تحقق سند تحول در آموزش و پرورش است تا در سایه لطف الهی بتوانیم به تربیت فرزندانی مومن و ماهر باشیم.

نظر شما