رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

رویکرد مدیریت شهری در محمدیه خدمت بی منت به مردم است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۸
رویکرد مدیریت شهری در محمدیه خدمت بی منت به مردم است
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: رویکرد اصلی اعضای شورا و شهردار محمدیه خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان و جلب رضایت آنهاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شمس الله غلامی در جلسه شورای اسلامی با مدیرکل دفتر شهری استانداری که چهارشنبه شب در محل سالن جلسات شورای شهر محمدیه برگزار شد گفت: از حمایت دفتر امور شهری استانداری از شهرداری ها تشکر می کنیم زیرا در بحران منابع مالی بدون کمک اعتبارات ارزش افزوده بسیاری از کارها متوقف می شد.

وی افزود:در سالهای گذشته چندین شهردار در محمدیه انتخاب شدند که هر یک در حد توان خود کارهایی انجام دادند اما در این دوره به دلیل انسجام و وحدت رویه و برنامه ریزی مطلوب شهردار توانسته ایم علیرغم مشکلات مالی در شرایط کرونایی با اجرای طرح های عمرانی دستاوردهای خوبی داشته باشیم. 

محمدیه 8

غلامی تصریح کرد: ایجاد ناحیه شهری مهرگان با ساخت بیش از 50 هزار واحد مسکن مهر موجب شده جمعیت تحت پوشش این شهرداری به بیش از 110 هزار نفر بالغ شود که خدمت رسانی به این مجموعه بسیار سخت شده اما با همت و تلاش مضاعف مجموعه همکاران شهرداری و اعضای شورا توانسته ایم با مصوبات متعددی به خدمت رسانی در این منطقه ادامه دهیم.

وی گفت: البته در این راه شاهد سنگ اندازی هایی هم بودیم اما چون رویکرد مدیریت شهری تنها خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنهاست توانسته ایم از تنگناها عبور کرده و مسیر خدمت رسانی را هموار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به برخی مشکلات مردم منطقه اظهارداشت: جابجایی دوربین های عوارضی از مهمترین مطالبات مردم شهر است که فعلا دریافت عوارضبه صورت پایشی شده اما همچنان مردم رضایت ندارند و امیدواریم این موضوع با پیگیری استاندار محترم حل و فصل شود.

محمدیه 4

غلامی اضافه کرد: با دعوت از مدیران استانی برای شرکت در جلسات شورای شهر تلاش کرده ایم از این ظرفیت برای حل مشکلات مردم بخوبی استفاده کنیم که در این راستا با همکاری خوب معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی توانستیم 60 قطعه زمین تجاری، یک هکتار زمین بازارچه و 4 هزار متر زمین در ضلع جنوبی بوستا بانوان را  آزاد کرده و در اختیار بگیریم که این کار ارزشمند می تواند بخشی از منابع مالی شهرداری در اجرای طرح های عمرانی را تامین کند.

وی نوسازی شبکه حمل و نقل عمومی، استقرار ادارات مهم، آسفالت معابر و ساخت بوستاهای محلی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اجرا برای رفاه شهروندان دانست.

نظر شما