استاندار قزوین:

۹۸ درصد مردم استان قزوین در اجرای طرح محدودیت ها همکاری داشته اند

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۰۹:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۳۸۸۳
۹۸ درصد مردم استان قزوین در اجرای طرح محدودیت ها همکاری داشته اند
استاندار قزوین گفت: با همکاری 98 درصدی مردم استان در اجرای طرح محدودیت های کرونایی امیدواریم از وضعیت قرمز خارج شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور همکاری ۹۸ درصد مردم قزوین در اجرای طرح محددیت‌های کرونایی استاندار قزوین گفت:مردم استان همکاری خوبی در اجرای طرح محدودیت‌هایی کرونایی در استان دارند و براساس پایش‌های انجام شده میزان مشارکت رد این طرح حدود ۹۸ درصد است.

به گزارش، جمالی پور استاندار قزوین در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا که روز پنجشنبه با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در استانداری برگزار شد اظهارداشت: جا دارد از تلاش ایثارگرانه کادر درمانی و پزشکی استان در رسیدگی و درمان بیماران کرونایی تشکر کنیم و بدانیم قدردانی از این خدمات تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن می شود.

photo_2020-11-26_08-36-44

وی اضافه کرد: خوشبختانه با درک بالای مردم شاهد رعایت 98 درصدی مردم در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ایجاد شده هستیم و امیدواریم این همکاری تا تحقق روند نزولی ابتلا و فوتی ها ادامه یابد.

جمالی پور یادآورشد: در استان قزوین به دلیل پایین بودن سرانه تخت دو طرح مهم را کلید زده ایم که امیدواریم با احداث بینمارستان های 700 تختخوابی و یک هزار تختخوابی بتوانیم نیازهای استان در دهه های آینده را تامین کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: یکی از طرح های مهم ما که نیمه تمام است ساخت  بیمارستان ٧٠٠ تختخوابی و طرح الحاق بیمارستان شهید رجایی است که از معاون کل وزیر جناب آقای دکتر حریر چی انتظار داریم در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

جمالی پور از فرسودگی بیمارستانهای استان هم به عنوان چالش دیگر استان یاد کرد و اظهارداشت: با اجرای طرح های جدید و نوسازی برخی مراکز درمانی می توانیم در ارائه خدمات درمانی به مردم استان بهتر عمل کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم انجام شده استفاده از ظرفیت بیمارستان رحیمیان بود که از چرخه خارج شده بود که با همکاری سپاه این بیمارستان وارد چرخه خدمت شد.

photo_2020-11-26_08-36-46

وی گفت: در حال حاضر  ١٧٠ نفر از نیروهای بیمارستان رحیمیان تامین شده  و با اضافه شدن ١٠ نفر دیگر این مجموعه می تواند خدمات مناسبی به بیماران ارائه کند.

استاندار قزوین اظهارداشت: در حال حاضر تمامی ظرفیت‌های درمانی استان را در خدمت ستاد کرونا قرار داده ایم تا استان قزوین از وضعیت قرمز خارج شود.

نظر شما