جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

۹۶ درصد از طرح محدودیت ‌های کرونایی اجرایی شده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۹۳۹۲۸
۹۶ درصد از طرح محدودیت ‌های کرونایی اجرایی شده است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: تاکنون ۹۶ درصد از طرح محدودیت ‌های کرونایی در استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی روز پنجشنبه با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، جمالی پور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهارداشت: با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خوشبختانه از سوی اصناف، کسبه و بازاریان و شهروندان شاهد همراهی خوبی بودیم و امیدواریم این همراهی تداوم یابد.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته با اعمال قانون برای افراد متخلف تعداد 75 راننده متخلف جریمه شدند.

حبیبی تصریح کرد: در این ایام برای ۸ راننده متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و برای ۶۷ راننده هم جریمه یک میلیون تومانی اعمال شده است.

photo_2020-11-26_08-36-44

وی اظهارداشت: تاکنون ۹۶ درصد از طرح محدودیت ‌های کرونایی اجرایی شده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین یاآورشد: با ارسال پیام صوتی با موضوع کرونا برای ٤٠٠ هزار مشترک تلفن ثابت هم پیامک صادر شده است.

حبیبی در ادامه از اهمیت آموزش دانش آموزان با راهکاری مقابله با ویروس اشاره کرد و اظهارداشت: با اجرای طرح هر معلم ٣ دقیقه با کرونا مقرر شده تا هر معلم در پایان هر درس در فضای مجازی ٣ دقیقه در مورد کرونا صحبت کند و دانش آموزان با راههای مقابله با ویروس اشنا شوند.

وی گفت: با تشکیل کمیته‌های ترافیک و تردد، بازار و اصناف، قضایی، فرهنگی، اطلاع رسانی درمان، غربالگری و ارزیابی عملکرد در قرارگاه عملیاتی کرونای استان اقدامات موثری در کاهش آسیب ها صورت گرفته است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: همراهی اصناف در اجرای طرح ها بسیار مناسب بوده و امیدواریم با تداوم همکاری ها بتوانیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

photo_2020-11-26_08-36-47

حبیبی گفت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن، خودداری از برگزاری مراسم جشن و دورهمی و توجه به مصوبات ستاد با مسئولان قرارگاه در کاهش آسیب های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا همکاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز