رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

مامور پلیس راه قزوین ۴۲ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۴۱۱۵
مامور پلیس راه قزوین ۴۲ میلیون ریال را به صاحبش بازگرداند
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: مامور امانتدار پلیس راه مبلغ 42 میلیون و 100 هزار ریال وجه نقد را با صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حمزه شایانمهر در این باره اظهارداشت: با تلاش استوار دوم میلاد امجدیان، مامور امانتدار پاسگاه پلیس راه در جاده قدیم قزوین رشت  مبلغ 42 میلیون و 100 هزار ریال به صاحبش بازگردانده شد. 

وی بیان کرد: همچنین ستوان دوم، مسعود نصیرلو، در حین جمع آوری صحنه یک فقره تصادف فوتی در محور، قزوین به رشت، یک بسته پلاستیکی حاوی وجه نقد را درکنار خودرو پژو  206 تصادفی، مشاهده می کند.

شایان مهر تصریح کرد: این همکار وظیفه شناس در بازرسی از بسته پلاستیکی، مبلغ 42 میلیون و 100 هزار ریال وجه نقد کشف و با صورت جلسه برای بازگرداندن به صاحب آن که یکی از سرنشینان خودرو تصادفی بوده به پاسگاه پلیس راه تحویل می دهد. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قزوین با قدردانی از اقدام شایسته و قابل تقدیر ستواندوم نصیرلو، گفت: همکاران پاک دست نیروی انتظامی در بخش های مختلف انتظامی هدفی جز خدمت به مردم ندارند و امین اموال و امنیت شهروندان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز