معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین:

هلال احمر قزوین به ۴۵ نفر در راه مانده برف و کولاک امداد رسانی کرد

۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۸
هلال احمر قزوین به  ۴۵ نفر در راه مانده برف و کولاک امداد رسانی کرد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به 45 نفر از مسافران در راه مانده بر اثر بارش برف در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمکت الله هاشمی در این باره اظهارداشت: با توجه به بارش باران و برف و اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر وضعیت جوی ناپایدار، تعداد ۹۲ نیروی عملیاتی مستقر در پایگاه های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع استان، در قالب ۲۵ تیم با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمدند.                                                                                                 

معاون امداد و نجات استان قزوین افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای در گردنه قسطین لار موفق  به رها سازی ۲۵خودروی گرفتار در برف و کولاک  محور قزوین - الموت شرقی ( گردنه قسطین لار ) شدند.

هاشمی 2

وی بیان کرد: همچنین در عملیات دیگر نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده ای کوهین نیز موفق به رها سازی یک خودروی گرفتار در برف در مسیر فرعی محور روستای یله گنبد به آبگرم بخش کوهین شدند.

هاشمی گفت: عملیات امدادرسانی در محور قزوین -الموت شرقی ( گردنه قسطین لار ) با توجه به رخداد کولاک در محور همچنان ادامه دارد.

امداد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: از شهروندان درخواست می کنیم از تردد در مسیرهای فرعی و کوهستانی در شرایط جوی نامساعد و سرما و یخبندان خودداری کنند و در صورت اقدام به سفر ضروری، البسه گرم، سوخت، تغذیه و وسایل ارتباطی خود را به همراه داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: از رانندگان و مسافران انتظار داریم در هنگام بروز حادثه، موارد را به پلیس راه و نیروهای امدادی از جمله هلال احمر با شماره ۱۱۲ اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز