حجت الاسلام صالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۳۵ نیروی جهادی به بیماران کرونایی قزوین خدمت رسانی می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۷
۳۵ نیروی جهادی به بیماران کرونایی قزوین خدمت رسانی می کنند
مسئول گروه جهادی سراج در قزوین گفت: 35 نیروی جهادی با حضور در بیمارستانها به بیماران کرونایی خدمت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام مصطفی صالحی در خصوص فعالیت گروههای جهادی اظهارداشت: گروه جهادی فرهنگی سراج با مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و قرارگاه شهید سردار سلیمانی در لبیک به ندای رهبری از اول اسفند ماه سال قبل در بیمارستانهای استان قزوین از جمله بوعلی، ولایت در قزوین، امام علی شهرستان بویین زهرا  فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه کرده اند. 

جهادی 2

وی افزود: کمک های نیروهای جهادی به پرسنل بیمارستان و نیروهای خدماتی بیمارستانها و نیز خدمات همراه بیمار بوده است.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: در موج سوم بیماری کرونا بر اساس تاکید مقام معظم رهبری وارد مشارکت شده ایم و در محله باغ دبیر و اقبالیه با محوریت مسجد حضرت علی اصغر(ع) برای پیشگیری و درمان قبل از اعزام به بیمارستان اقدام می کنیم.

کمک رسانی 2

وی اظهارداشت: همچنین کمک به افراد بالای 60 سال بستری در بیمارستانهای ولایت و رحیمیان از دیگر خدمات این نیروهای جهادی بوده است.

صالحی تصریح کرد: روزانه 35 نفر از نیروهای جهادی شامل طلاب، دانشجویان، کارمندان، دانش آموزان زن و مرد در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی هستند.

مسئول گروه جهادی سراج یادآورشد: گروههای جهادی خدمات همراه بیمار، مشاوره دینی، کمک همراه بیمار، همراهی در آب و غذا دادن به بیماران خدمت می کنند.

جهادی

وی بیان کرد: در شرایط بیماری کرونا همه احساس مسئولیت کرده و در حد توان به یاری نیازمندان و بیماران شتافته اند و در این میان گروههای جهادی نیز خود را خدمتگزار مردم و بیماران می دانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز