استاندار قزوین:

تصمیم و مصوبات قرارگاه کرونا در قزوین باید به قطع زنجیره بیماری منجر شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۴۹۹۵
تصمیم و مصوبات قرارگاه کرونا در قزوین باید به قطع زنجیره بیماری منجر شود
استاندار قزوین گفت: همه اقدامات و تصمیماتی که در قرارگاه کرونا گرفته می شود باید موجب کاهش روند بیماری و تقویت سلامت مردم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونای استان قزوین که ظهر شنبه در استانداری قروین برگزار شد اظهارداشت: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهید فخری زاده دانشمند هسته ای را تسلیت و تبریک گفته و امیدواریم مجامع بین المللی این حرکت مذبوحانه را محکوم کنند.

وی بیان کرد: کمین زدن بدون شک کار وقیحانه ای است و ترور نیز همیشه مزمون بوده اما خون شهید متجلی خواهد شد و تروریست ها به سزای اعمالشان خواهند رسید.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت محدودیت های ایجاد شده در هفته های اخیر بیان کرد: وضعیت بیماران سرپایی ۲۰ درصد کاهش یافته اما باید این میزان به 70درصد برسد تا به هدف برسیم.

قرارگاه 4

استاندار قزوین گفت: از قرارگاه انتظار داریم یک کار پشتیبانی انجام دهد و کمیته ای چالش ها و آسیب ها را بررسی کرده و راهکار ارائه کرده و اقدامات موثر را نیز تقویت کند.

جمالی پور بیان کرد: همه اقدامات و تصمیماتی که در قرارگاه گرفته می شود باید موجب کاهش روند بیماری و تقویت سلامت مردم شود.

وی افزود: این همه مصوبه در جلسات داشته ایم و قرار نیست همچنان در ادارات مشکل داشته باشیم لذا باید موضوعات جدی گرفته شود و با شناسایی چالش ها، مردم را به ادامه همکاریها دعوت کنیم.

استاندار قزوین گفت: ضمن تشکر از مردم باید تهدیدات را کاهش دهیم و روند بستری و ابتلا بشدت کاهش یابد تا از وضعیت قرمز خارج شویم.

وی بیان کرد: مردم نباید برای مراجعات غیر ضروری سلامت خود را به خطر بیندازند و به ادارات بروند و در این هفته به همکاری بیشتر مردم نیازمندیم تا بیماری را کاهش دهیم.

قرارگاه

استاندار قزوین اظهارداشت: نیروی انتظامی با هنجارشکنی افراد سهل انگار برخورد کند و  محدودیت ۹ شب تا ۴ صبح برای پیشگیری از دورهمی و شب نشینی است و باید این کانون خطر جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود.

وی افزود: مردم با فرهنگ قزوین باید همکاری بیشتری با ستاد داشته باشند و قرار نیست با این همه تلاش مضاعف و ایثار پزشکان و کادر درمانی همچنان در ردیف استانهای آلوده باشیم. 

جمالی پور گفت: این هفته بسیار مهم است و می تواند در پیشگیری و کاهش آلودگی به ما کمک‌کند و هر مسئولی به وظیفه خود عمل کرد تشویق خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران برای کنترل اوضاع باید همت بیشتری کنند و اگر در زیر مجموعه پایین دست آنها کوتاهی دیده شد برخورد کنند و منتظر نظارت و بازرسی سایر کمیته ها نباشند.

استاندار قزوین بیان کرد: در این هفته وقتی کار اداری را کاهش داده ایم باید شاهد کنترل بیماری باشیم و تمام تصمیمات ما برای قطع زنجیره آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا اتخاذ می شود.

قرارگاه 6

وی اظهارداشت: تا آخر هفته تا ۷۰ درصد بیماری باید کنترل شود و با برخورد با هنجارشکنان حتما لازم است به قطع زنجیره بیماری دست یابیم.

استاندار قزوین از همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، روحانیون، در تعطیلی کردن مساجد و برنامه های مذهبی تشکر کرد و گفت: قدرشناس این حرکت ارزشمند هستیم و امیدواریم با این تعطیلی ها بتوانیم وضعیت قرمز استان را به نارنجی، زرد و سفید تبدیل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز