فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونای استان قزوین:

مردم شهر را خلوت کنند تا آمار ابتلا به بیماری کاهش یابد

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۸:۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۵۰۶۲
مردم شهر را خلوت کنند تا آمار ابتلا به بیماری کاهش یابد
فرمانده قرارگاه کرونای استان قزوین گفت: از شهروندان انتظار داریم در هفته جاری از مراجعه به ادارات خودداری کرده و شهر را خلوت کنند تا آمار ابتلا به ویروس کرونا کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به محدودیت ایجاد شده و تعطیلی برخی ادارات از شهروندان انتظار داریم از رفتن به ادارات خودداری کرده و این هفته در منزل بمانند.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم در هفته پیش رو شهر را خلوت کرده و از تردد جلوگیری کنیم می توان امیدوار بود که تعداد بیماران بشدت کاهش پیدا کند.

حبیبی یادآورشد: اگر ادارات، اصناف و فعالیتهای غیر ضروری در استان تعطیل شده و شهرها خلوت شوند زنجیره انتقال ویروس قطع شده و می توانیم قزوین را از وضعیت قرمز خارج کنیم.

قرارگاه 2

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا دراستان قزوین بیان کرد: از بانکها هم انتظار داریم مراعات حال مردم را کرده و از برگشت زدن هر گونه چک در این ایام جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از مدیران دستگاههای خدمات رسان خواسته ایم مراقب باشند تا خدمات رسانی متوقف نشده و مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

حبیبی کنترل پایانه های مسافری را ضروری دانست و اظهارداشت: شرکت هایی که پروتکل های بهداشتی و ظرفیت 50 درصدی مسافر را رعایت نکنند باید بازخواست شده و با آنها برخورد شود.

وی گفت: فعالیت دفاتر پیشخوان و مهد کودک هادر این هفته ممنوع است و در صورت لزوم و نیاز برای تعدادی از مهدها با رعایت پروتکل ها در هفته آینده مجوز فعالیت صادر خواهیم کرد.

حبیبی اظهارداشت: سازمان نظام مهندسی ساختان با ظرفیت 5 درصدی برای پاسخگویی به درخواست های اقدام ملی مسکن می تواند فعالیت کند.

وی اضافه کرد: فعالیت های ورزشی تعطیل شده ولی تمرین تیم فوتبال شمس آذر به دلیل حضور در لیگ باشگاههای کشور بدون تماشاگر مجاز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز