دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

آزمون سبک کاراته پس از تائیدیه مکتوب فدراسیون برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۹۵۲۴۰
آزمون سبک کاراته پس از تائیدیه مکتوب فدراسیون برگزار می شود
دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: آزمون سبک کاراته پس از موافقت هیئت استان؛ سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در این باره اظهارداشت: با توجه به مشکلات متعددی که به دلیل رعایت نکردن مفاد آزمون ها ایجاد کرده، لازم است پس از ارائه درخواست آزمون، موافقت هیئت استان،سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون برای آزمون اقدام شود.

داوری تصریح کرد: ضمن تشکر مجدد از مسئولان سبک ها که مطابق با شرایط اعلام شده در موقع معیّن نسبت به تحویل مدارک و مستندات صدور احکام اقدام می کنند با توجه به مشکلات متعددی که رعایت نکردن کامل این موارد بوجود آورده درخواست می کنیم ابتدا پس از ارائه درخواست آزمون، موافقت هیئت استان، سبک و تائیدیه مکتوب فدراسیون اقدام به اخذ امتحان سبک شود.

وی ادامه داد: در هنگام آزمون می بایست تمامی مدارک متقاضی تکمیل باشد و با توجه به واریز آنلاین وجوه آزمون به حساب فدراسیون، تا اطلاع ثانوی مبالغ را فقط به حساب هیئت استان واریز کرده و از فیش های واریزی کپی داشته باشند. 

داوری گفت: همچنین لازم است ورزشکاران سنوات و سایر مقررات را مد نظر داشته و با توجه به آئین نامه های جاری، اقدام کرده و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر موضوع یا مطالب را استعلام کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه گزارش هایی مبنی بر دریافت مبالغی بیشتر از آئین نامه مالی فدراسیون توسط نمایندگان یا مسئولان سبکها ( البته تعداد کمی از سبکها ) وصول شده در شرایطی که متاسفانه برخی از خانواده های هنرجویان قادر به تامین هزینه های اولیه ورزش فرزندانشان نیستند، به لحاظ رعایت مباحث اخلاقی و کمک به شناسایی استعدادهای نابی که در بین این عزیزان همواره وجود داشته، تحمیل هزینه های اضافی هیچ توجیهی ندارد و از هنرجویان و اولیای محترمشان درخواست می شود از پرداخت هرگونه وجه اضافه خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز