استاندار قزوین:

نیروی انتظامی در تامین امنیت نقش بی بدیلی دارد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۵۳۴۴
نیروی انتظامی در تامین امنیت نقش بی بدیلی دارد
استاندار قزوین گفت: امنیت پایدار امروز کشور مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای های مسلح بویژه نیروی انتظامی است و همه قدردان آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی که روز یکشنبه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در یک اقدام تروریستی از روش های منسوخ شده و بزدلانه محسوب می شود که بیانگر ناتوانی دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: ترور و خشونت همواره روشی غیر انسانی و غیر اخلاقی بوده و انتظار می رود مجامع بین المللی این حرکت وحشیانه را محکوم کنند.

استاندار قزوین یادآورشد: ایران اسلامی و فرزندان غیور کشور بدون شک در زمان مقتضی انتقام خون این دانشمند هسته ای را از عاملان آن خواهند گرفت تا درس عبرتی برای جنایتکاران باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین مدیری توانمند و با دانش بود

جمالی پور در ادامه با تشکر از خدمات فرمانده سابق انتظامی استان اظهارداشت: تامین امنیت در شرایط کنونی با تلاش نیروی انتظامی برقرار شده و همه باید در تقویت این امنیت به پلیس کمک کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی شاهد امنیت خوبی در استان هستیم و مردم قدردان این خدمات هستند.

جمالی پور خاطرنشان کرد: پلیس در نظام جمهوری اسلامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم است و با همدلی خوبی که میان شورای تامین وجود دارد شاهد امنیت پایدار و قابل قبولی در استان هستیم.

استاندار قزوین از سردار مهدی حاجیان فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قزوین به عنوان مدیری توانمند، با دانش و انقلابی یاد کرد و گفت: در مدت فرماندهی ایشان شاهد مدیریتی توام با تدبیر و عقلانیت بودیم.

استاندار قزوین گفت: به رفتن سردار حاجیان راضی نبودیم اما چون قرار شد این فرمانده توانمند در مسئولیت مهمتری در سطح کشور حضور پیدا کند با آن کنار آمدیم و امیدواریم در سمت جدید هم موفقیت های خوبی کسب کنند.

در این مراسم، ضمن تشکر از خدمات سردار حاجیان فرمانده سابق، سردار علی ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین معرفی شد.

سردار ابراهیمی پیش از این جانشین سابق فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی بود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز