مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین:

طرح ناظران سلامت در قزوین اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۵۳۶۸
طرح ناظران سلامت در قزوین اجرا می شود
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح ناظران سلامت توسط اعضای جوان این جمعیت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی با بیان اینکه طرح ناظران سلامت توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر در سطح استان  قزوین اجرا می‌شود اظهار داشت: بعد از اجرای طرح آمران سلامت و مورد قبول واقع شدن این طرح از سوی مسئولان و مردم، طرح ناظران سلامت نیز به منظور قطع زنجیره  ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در استان قزوین اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح ناظران سلامت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اعضای جوان جمعیت هلال احمر در سطح کشور به مرحله اجرا رسیده است در  ادامه عنوان کرد: تعداد 120 نفر از اعضای جوانان هلال احمر  استان قزوین در قالب 80 تیم در بازدید و آموزش عمومی کسبه، فروشگاهها، شرکتهای تولیدی و غیره ... با تیم‌های مراقبت و حمایت، به منظور کاهش بار بیماری و به تبع آن میزان مرگ و میر همکاری داشته اند.

آصفی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت اظهار داشت: این طرح با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر استان با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی در خصوص کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و جهت صیانت از سلامت همشهریان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطر نشان کرد: اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کوید ۱۹است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هم استانی های عزیز، اقدام به انجام طرح ناظران سلامت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز