رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت کشور:

فعالیت وانت بارها در محدودیت های کرونایی مجاز است

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۵۴۱۸
فعالیت وانت بارها در محدودیت های کرونایی مجاز است
رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت کشور گفت:رانندگان وانت بار در زمان اعمال محدودیت های کرونایی مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید رضا محمدی رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت کشور در این باره اظهارداشت: با توجه به روند صعودی بیماری کرونا در کشور و استان با مصوبه ستاد کرونا محدودیت هایی در مناطق مختلف اعمال می شود که در ترددها نیز این وضعیت ایجاد شده است.

وی بیان کرد: فعالیت وانت بار در زمان اعمال محدودیت های کرونایی همانند سایر وسایل نقلیه عمومی و امدادی مجاز اعلام شده است.

محمدی 2

محمدی تصریح کرد: بر اساس بند ۲ ابلاغیه شماره ۹۹۱۷۴۱۵۲ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ پلیس راهنمایی رانندگی ناجا، از سوی مرکز اجرائیات و دایره عملیات فنی تردد وانت بارها در طرح قطع انتقال و انتشار بیماری کرونا همانند وسایل نقلیه کامیون، کامیونت، آمبولانس و خودرو های امدادی مجاز اعلام شده و از اعمال قانون و صدور جریمه های طرح یاد شده برای صاحبان آنها خودداری می شود.

وی در ادامه افزود: رانندگان وانت بارهای فعال در حمل و نقل عمومی با اطمینان خاطر نسبت به خدمات رسانی در شهر ها و جاده های کشور اقدام کنند و اخبار مربوط به فعالیت خود را تنها از مراجع رسمی و انجمن های صنفی تخصصی پیگیری کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز