نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

انتقام جدی از دشمنان تشویق الهی را به دنبال خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۵۴۵۰
انتقام جدی از دشمنان تشویق الهی را به دنبال خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:با انتقام سخت از دشمنان می توانیم تشویق الهی را نصیب خود کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید فخری‌زاده، ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی اظهار کرد: برای آن شهید گرانقدر در پیشگاه خدای متعال علو درجات را مسألت داریم و می دانیم این اقدمات جز آنکه بر عزت و اقتدار اسلام و مسلمین بیفزاید، منفعتی برای دشمن نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون شهدای گرانقدری است که خدای متعال به دست آنها به ما عزت و آبرو بخشیده است، تصریح کرد: همه کارها را خدا انجام می‌دهد و همانطور که می‌گوییم به یاری خدا کرونا را شکست می‌دهیم، در این عرصه نیز از خدا می‌خواهیم کاری کند تا فرصت انتقام را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین با یادآوری حمله نظامی ایران به پایگاه عین‌الاسد خاطرنشان کرد: هر چه جدی‌تر از دشمنان خدا انتقام بگیریم، خدای متعال بیشتر ما را تشویق می‌کند و امروز نیز فرصت انتقام را نباید از دست بدهیم و باید مجری خشم خدای متعال علیه دشمنان الهی باشیم.

IMG_9533

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تقدیر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی بیان کرد: خدمات صادقانه نیروی انتظامی بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه مردم از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی آگاهی دارند و قدردان این خدمات هستند.

وی تأکید کرد: حضور جدی و به جای نیروی انتظامی استان قزوین، امنیت بسیار خوبی را در این استان فراهم آورده است و الحمدالله در بحران‌ها و چالش‌ها این حضور بسیار پرنگ‌تر و تأثیرگذارتر است.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: نیروی انتظامی مائده معنوی خدا در سفره مردم است و به برکت این نعمت ارزشمند، امنیت را به خوبی در جامعه احساس می‌کنیم. امنیت از آب و نان مهمتر است و در قرآن نیز امنیت مهمترین موضوع در تشکیل جوامع معرفی شده است.

IMG_9567

امام جمعه قزوین یادآور شد: قزوین از گذشته از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امروز نیز همان سرمایه معنوی، فرهنگی و هویت دینی، ایمانی و اسلامی مردم ذخیره‌ای برای عزیزان عرصه امنیت و عدالت محسوب می‌شود.

وی در پایان از خدمات سردار مهدی حاجیان فرمانده سابق انتظامی استان قزوین قدردانی کرد و به سردار علی ابراهیمی فرمانده جدید انتظامی استان قزوین تبریک گفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز