جانشین دادستان تاکستان:

عاملان برگزاری مراسم در تاکستان مجازات کیفری می شوند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۵۴۸۸
عاملان برگزاری مراسم در تاکستان مجازات کیفری می شوند
جانشین دادستان شهرستان تاکستان گفت: با دستور دادستانی برگزار کنندگان مراسم ترحیم و عروسی در ایام شیوع بیماری کرونا در تاکستان مطابق قوانین کیفری برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به منظور ممانعت از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در شهرستان تاکستان در جلسه ای نحوه برخورد با متخلفان تشریح شد.

در این جلسه که نوری جانشین دادستان، سرهنگ عبدی جانشین فرماندهی انتظامی نیز حضور داشتند ابتدا ستوده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام کرونا اظهارداشت: متاسفانه بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا از طریق حضور در مراسم و دورهمی های خانوادگی، آلوده شده اند که باید در این زمینه تصمیمات شدیدتری بگیریم. 

وی بیان کرد: از دادستان انتظار داریم دستور برخورد جدی با برگزار کنندگان مراسم را صادر کنند تا شاهد افزایش روند ابتلا در منطقه نباشیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: در برخورد با متخلفان در شبکه بهداشت آماده همکاری کامل هستیم و امیدواریم با کمک دادستانی شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیماری باشیم.

نوری جانشین دادستان هم در این جلسه گفت: افرادی که با بی توجهی به اخطارهای مسئولین بهداشت و درمان مبادرت به برگزاری مراسم جشن عروسی و یا ترحیم کنند بر اساس قوانین کیفری با آنان برخورد خواهد شد.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی از برپایی مراسم جشن و عزا در شهرستان به شدت جلوگیری خواهد شد.

نوری بیان کرد: در حوزه سلامتِ مردم با کسی مسامحه نمی کنیم و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

وی یادآورشد: سخت گیری و اجرای این دستورالعمل ها فقط برای کمک به سلامت مردم است تا شاهد قطع زنجیره کرونا در شهرستان تاکستان باشیم.

در پایان این جلسه مقرر شد در روستاهای شهرستان تاکستان، دهیاران ضمن همکاری کامل با شبکه بهداشت در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه برگزاری مراسم، موارد تخلف را به سرعت گزارش کنند تا با متخلفان بر اساس مقررات برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز