استاندار قزوین:

همکاری بازاریان قزوین در اجرای طرح هوشمند محدودیت قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۵۸۴۷
همکاری بازاریان قزوین در اجرای طرح هوشمند محدودیت قابل تقدیر است
استاندار قزوین گفت: همکاری بازاریان و اصناف قزوین در اجرای طرح هوشمند محدودیت و ممنوعیت کسب و کار قابل توجه بوده و به نزولی شدن روند بیماری کمک کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور به همراه شفیعی فرماندار شهرستان قزوین از راسته های مختلف بازار سنتی شهر قزوین بازدید کرد و در جریان نحوه اجرای طرح محدودیت کسب و کار و تعطیلی واحدها قرار گرفت.

استاندار قزوین در این بازدید گفت: نظارت بر نحوه صحیح اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا الزامی است تا بتوانیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

جمالی پور یادآورشد: هیچ طرحی بدون مشارکت مردم موفق نمی شود و خوشبختانه در استان قزوین اصناف و کسبه همکاری خوبی در اجرای طرح داشته اند که جای تقدیر دارد.

IMG-20201130-WA0011

وی گفت: یک هفته تعطیلی برخی ادارات و محدود شدن فعالیت کارکنان دولت و نیز تعطیل شدن مشاغل غیر ضروری و محدود شدن ساعات کسب و کار تنها با هدف حفظ سلامت مردم و کاهش روند بیماری کرونا اعمال شده است.

استاندار قزوین اظهارداشت: از شهروندان انتظار داریم خطر ویروس کرونا را جدی بگیرند و آن را ساده تلقی نکنند زیرا این ویروس بسیار پیچیده و خطرناک است و براحتی جان انسانها را می گیرد و اگر سهل انگاری کنیم قربانی ویروس خواهیم شد.

جمالی پور بیان کرد: قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا هم با هدف کنترل و تشدید نظارت بر نحوه اجرای مصوبات تشکیل شده و امیدواریم با کمک بسیج، سپاه، دستگاههای اجرایی، اصناف و مردم وضعیت بیماری در استان را کنترل کرده وبه سمت عادی شدن شرایط پیش برویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز