معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

راه ارتباطی ۱۱۹ روستای استان قزوین بازگشایی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۵
راه ارتباطی ۱۱۹ روستای استان قزوین بازگشایی شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران استان راه ارتباطی ۱۱۹ روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل تربره در این باره اظهارداشت: در اثر بارش برف برخی محورهای موصالاتی کوهستانی استان قزوین مسدود شده بود که با تلاش راهداران برای بازگشایی اقدام شد.

وی افزود: تا ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه راه ارتباطی ۱۲۶ روستا بدلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود بود که با تلاش بی وقفه راهداران تاکنون راه 119 روستا باز شده است.

تربره یادآورشد: راه روستایی  ۷ روستا هنوز مسدود است که تلاش راهداران برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

برفروبی 2

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته راهداران به صورت شبانه روزی با استقرار در راه‌های مسدود شده اقدام به برفروبی و بازگشایی مسیرها کردند، تصریح کرد:  برای بازگشایی مسیرهای باقی ‌مانده روستایی نیز  راهداران، فعالیت‌ خود را ادامه خواهند داد.

تربره بیان کرد: در حال حاضر تردد در تمام راه‌های ارتباطی اصلی  استان جریان دارد ولی در گردنه‌ها و ارتفاعات عبور و مرور خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان‌ پذیر است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآورشد: در پی بارش های چند روز اخیر، بیش از یک هزار و ۸۶۰ تن ماسه و نمک برای برفروبی مسیرهای پوشیده از برف مصرف شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز