فرماندار شهرستان بویین زهرا:

۶۳ نفر از کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین بویین زهرا به کرونا مبتلا شده اند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۸
۶۳ نفر از کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین بویین 
زهرا به کرونا مبتلا شده اند
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 63 نفر از کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی در نشست با دکتر فرهادی رئیس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان بویین زهرا که روز سه شنبه برگزار شد اظهارداشت: در حال حاضر وضعیت شهرستان بویین زهرا قرمز است و از شهروندان انتظار داریم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی بیان کرد: تنها راه مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، زدن ماسک، شستشوی دست ها به صورت مستمر و حضور نیافتن در مراکز جمعیتی است که انتظار داریم شهروندان به آن توجه کنند.

فرماندار بویین زهرا  یادآورشد: از شهروندان تقاضا میشود با رعایت بهداشت فردی یاری‌گر مدافعان سلامت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) باشند.

آقا+علی

آقاعلی از خدمات مدافعان سلامت در بیمارستان امیرالمومنین هم تقدیر کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند. 

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون  ۵۰۵ نفر از این بیماران بهبودی کامل یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

فرماندار بوئین زهرا تصریح کرد: متاسفانه در این مدت بیش از ۶۳ نفر از کارمندان بیمارستان امیرالمومنین(ع) مبتلا به کرونا شده اند.

آقاعلی اظهارامیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوان از شرایط قرمز در این شهرستان خارج شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز