مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

گروههای جهادی در ۱۶ محله قزوین فعال شده اند

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۶۸۵۹
گروههای جهادی در  ۱۶ محله قزوین فعال شده اند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم در ایام کرونا، فعالیت گروههای جهادی در 16 محله قزوین آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام زهرایی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با کمک خیرین و محور قرار گرفتن اداره تبلیغات اسلامی برای خدمت رسانی در محلات قزوین اقدام شده و تاکنون 13 محله تحت پوشش طرح قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: در نظارت میدانی که امروز در شهرهای اقبالیه و محمودآباد انجام شد ساکنان این شهرها از نداشتن توان مالی برای خرید روزانه ماسک و مواد ضد غفونی گلایه داشتند که باید برای این موضوع تدبیر شود.

کرونا1

زهرایی تصریح کرد: هر چند توسط گروههای جهادی در حد توان نسبت به توزیع ماسک و مواد ضد عفونی اقدام می شود اما قادر به پاسخگویی به همه نیازها نیستیم و امیدواریم با کمک شهرداری و خیرین این نیازها تامین شود.

وی بیان کرد: برای قطع زنجیره کرونا باید فعالیت های بیشتری در محلات صورت گیرد و ضمن اطلاع رسانی مناسب برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی هم از مشارکت مردم استفاده کنیم.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: در روزهای اخیر برای پخت سوپ و تهیه آب میوه برای توزیع میان بیماران کرونایی توسط گروههای جهادی و قرارگاه اقدام شده و امیدواریم با تداوم کمک های خیرین بتوانیم این خدمات را همچنان ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز