رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

ترور دانشمندان هسته ای مانع پیشرفت های علمی کشور نخواهد شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۷۰۴۰
ترور دانشمندان هسته ای مانع پیشرفت های علمی کشور نخواهد شد
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دشمنان انقلاب با ترور بزدلانه دانشمندان هسته ای نمی توانند مانع پیشرفت های علمی کشور شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت الله داودی سه شنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار مردم برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید فخری زاده اظهارداشت: دشمنان نظام اسلامی که نگران دستاوردهای علمی و هسته ای کشورمان هستند تصور می کنند با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشور می توانند روند پیشرفت های علمی ما را متوقف کنند اما کوردلان باید بدانند این جنایات بزدلانه در عزم جدی ملت ایران در صیانت از آرمانهای انقلاب خللی وارد نخواهد کرد.

وی بیان کرد: همانگونه که دولتمردان اعلام کرده اند، انتقام سخت این شهادت را در دستور کار قرار داده اند و بزودی شاهد این انتقام خواهیم بود تا دشمنان بار دیگر اقتدار کشور را درک کنند.

شورا

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص تسریع در تملک واحدهای محدوده پروژه توسعه امامزاده حسین(ع) نیز یادآورشد: این طرح مهم و بزرگ یک کار مشترک است و اگر دستگاههای متولی به تعهدات خود عمل نکنند نمی توان به تکمیل آن در کوتاه مدت و میان مدت امیدوار بود.

داودی بیان کرد: اگر این طرح در ابعاد کوچک تری تعریف می شد امروز شاهد پیشرفت قابل توجهی در آن بودیم و رضایت مردم نیز جلب می شد لذا امیدواریم با بررسی نقاط ضعف و قوت برای تسریع در اجرا اقدام مناسبی صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین: سرنوشت 700 هزار دلار در دوران مدیریت گذشته شهرداری مشخص نشد

در ادامه مهدی عبدالرزاقی نائب رئیس شورای اسلامی شهر هم گفت: افرادی که از بیت المال دم می زنند پاسخ دهند در زمانی که تالار شهر را بخشیدند، قراردادهای شبهه ناک بستند و 700 هزار دلار به بهانه جهانی کردن قزوین به اشخاص خاصی دادند کجا بودند و چرا فریاد نزدند.

وی اضافه کرد: آنها که امروز به واگذاری ساختمان شهرداری در پونک ایراد می گیرند بدانند شهرداری در گذشته نیز خودش کارشناس انتخاب می کرد و در این پروژه هم اینگونه عمل کرده و اگر امروز 500 میلیارد تومان برای شهرداری بدهی ایجاد شده گذشتگان مقصر بوده اند.

عبدالرزاقی تصریح کرد: هنوز سرنوشت پرداخت 700 هزار دلار از جیب شهرداری به افراد مشخص نشده و بیش از 90 پیمانکار داریم که درگیر بدهی وام های دریافت شده اند و دچار مشکلات جدی هستند و کسی جوابگو نیست.

234

وی اظهارداشت: در شرایطی هستیم که ماهانه 8 میلیارد و 500 میلیون تومان فقط سود تاخیر بدهی از جیب شهرداری و مردم به بانک شهر پرداخت می شود و منطقی نیست این وضعیت ادامه پیدا کند و اگر موضوع فروش ساختمان مطرح شده برای تعیین تکلیف این بدهی است که بیشتر زیان نبینیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: ای کاش دوستانی که امروز در فضای استوری می گذارند و به واگذاری یک پروژه اعتراض می کنند در زمانی که موضوع زمین های هفت سنگان هم مطرح شد فریاد می زدند و مانع صدور مجوز می شدند لذا فکر می کنیم انتقاد امروز با نگاه سیاسی و حزبی است.

وی بیان کرد: هر سرمایه گذاری که بخواهد ساختمان نیمه تمام شهرداری را در پونک خریداری کند باید به فکر تکمیل آن و سود مناسب برای خود باشد در غیر این صورت اگر قیمت را بالا ببریم دیگر تمایلی به خرید نخواهد داشت.

عبدالرزاقی اضافه کرد: البته پیشنهاد دادیم این ساختمان را تخریب کرده و مصالح ساختمانی و 12 هزار تن آهن آلات آن را جداگانه و زمین را تفکیک کرده و آن را هم جدا بفروشیم اما دغدغه داشتیم پیامدهای اجتماعی داشته باشد و برخی برداشت های اشتباه داشته باشند لذا منصرف شدیم.

 وی در خصوص طرح نیمه تمام امامزاده حسین(ع) هم اظهارداشت: وضعیت کنونی این محدوده در شان مردم نجیب و با اصالت آن نیست هر چند مشکلات آن هم میراث گذشتگان است و امروز مردم این محله در عذاب هستند و برخی نقل مکان کرده اند لذا امیدواریم بتوانیم این گره را با سرعت باز کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز