معاون عمرانی استانداری قزوین:

۳ هزار فقره تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در قزوین پرداخت می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۱:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۷۲۸۴
۳ هزار فقره تسهیلات مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در قزوین پرداخت می شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تعیین سه هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر و مناطق روستایی استان، گام مهمی در تامین سرپناه نیازمندان برداشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد استان روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 50 میلیون تومان تسهیلات بانکی داده می شود و اگر بتوانیم موضوع ضمانت را برای مددجویان حل کنیم کارها شتاب می گیرد.

وی بیان کرد: در استان سهم تسهیلات مسکن حدود 3 هزار فقره است که می تواند نیازهای ما را تامین کند و اگر با کمک دستگاهها و سازمانهای ذیربط مانند نظام مهندسی بتوانیم هزینه های ساخت را کاهش دهیم، تعداد بیشتری از نیازمندان صاحب سرپناه می شوند.

15

فرخزاد یادآورشد: اگر در شورای بانکها مصوب شود تا کمیته امداد ضامن دریافت تسهیلات مددجویان شود با ۴ هزار سهمیه مازاد هم که داریم می توانیم کارها را شتاب بخشیم. 

وی اظهارداشت: موضوع تامین هزینه لوله کشی گاز واحدهای مسکونی مددجویان اهمیت زیادی دارد و اگر در خرید مصالح بدون واسطه و به صورت یک جا اقدام شود می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. 

معاون عمرانی استانداری قزوین اضافه کرد: اگر برخی هز ینه ها از سوی نظام مهندسی دریافتد نشود و به صورت معاضدتی صورت گیرد در ساخت هر واحد تا یک میلیون تومان صرفه جویی می شود.

وی بیان کرد: سمن ها ظرفیت خوبی هستند و با کمک کانون وکلا، بسیج سازندگی و کانون ها می توانیم هزینه ساخت را تا ۵۰ درصد کاهش دهیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز