افسانه حسن نایبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تمرین تیم لیگ برتری بسکتبال بانوان شهرداری قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳۹
تمرین تیم لیگ برتری بسکتبال بانوان شهرداری قزوین برگزار می شود
سر مربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: تمرینات تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت منظم انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افسانه حسن نایبی در خصوص تمرینات تیم بسکتبال بانوان استان اظهارداشت: تمرینات تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین به صورت منظم در سالن شهید بابایی قزوین در حال انجام است.

وی بیان کرد: خوشبختانه تمرینات تیم بسکتبال بانوان با رعایت کامل نکات بهداشتی و دریافت مجوز از ستاد کرونا در دو شیفت صبح و بعدازظهر و بدون تماشاگر و با حضور همه بازیکنان در حال انجام است.

سر مربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری قزوین تصریح کرد: در تمرینات، مسائل تاکتیکی تیم و بازیکنان مورد توجه قرار می گیرد و معمولا یک روز مانده به مسابقات فیلم تیم های حریف به صورت دقیق مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد و تاکتیک بازی با توجه به آنالیز تیم انتخاب می شود.

حسن نایبی در ادامه از برگزاری مسابقه تیم شهرداری قزوین با تیم بسکتبال بانوان آبادان خبر داد و گفت: مسابقات بسکتبال بانوان کشور به صورت متمرکز در تهران انجام می شود.

وی یادآورشد: تیم بسکتبال بانوان تاکنون دو بازی انجام داده که با درخشش بازیکنان خود موفق شده هر دو مسابقه را با پیروزی به پایان برساند.

حسن نایبی گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان تیم بستکتبال بانوان شهرداری قزوین در سلامت کامل به سر می‌برند و هیچ بازیکن مصدومی نداریم.

وی تاکید کرد: امیدوارم بازیکنان تیم شهرداری قزوین با تمرینات خوبی که داشته اند در روز جمعه بتوانند بازی خوبی از خود ارائه دهند و پیروزی دیگری را به ارمغان بیاورند.

 

نظر شما