معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

کارگران و کارمندان بهبودیافته از کرونا نیازی به تست مجدد pcr ندارند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۷۶۴۶
کارگران و کارمندان بهبودیافته از کرونا نیازی به تست مجدد pcr  ندارند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: چنانچه کارگران و کارمندان مبتلا به کرونا ۱۴ روز در قرنطینه بوده اند نیازی به تست مجدد pcr نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهار کرد: بر اساس توصیه ها و تحقیقات پزشکی کارمندان و کارگرانی که به بیماری کرونا مبتلا می شوند، باید ۱۴ روز در قرنطینه باشند و ارتباط خود را با دیگران قطع کرده و سعی کنند در محل کار حضور نیابند چرا که حضورشان به معنای تخلف است و مدیران دستگاه ها و واحدها از ورود کسانی که مبتلا به بیماری کرونا هستند ممانعت کنند‌.

وی ضمن اشاره به اینکه این افراد باید ۱۴ روز در قرنطینه باشند گفت: برخی از واحدهای تولیدی ظاهرا از کارمندان بهبود یافته کرونا تقاضای تست pcr مجدد می کنند اما چنانچه این کارگران و کارمندان ۱۴ روز را در قرنطینه بوده اند نیازی به تست مجدد نیست و این امر از نظر دانشگاه علوم پزشکی کفایت می کند.

حبیبی اظهار کرد: لذا با تایید پزشک معتمد سازمان تامین اجتماعی، نیازی به تست مجدد کرونا نیست و چنانچه مبتلایان کرونا ۱۴ روز در قرنطینه باشند می‌توانند در محل کار حضور یابند و لذا براساس نامه تامین اجتماعی و همچنین هماهنگی که با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است دیگر نیازی به گرفتن تست مجدد pcr نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز