معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه قزوین:

طرح شهید سلیمانی با توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۷۸۱۳
طرح شهید سلیمانی با توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی اجرا می شود
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: طرح شهید سلیمانی در ادامه کمک های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اوقاف قزوین، حجت الاسلام رضا کریمی در این باره اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سازمان اوقاف برنامه های ویژه ای را جهت این ایام در نظر گرفته که یکی از این طرح ها، طرح شهید سلیمانی است که ادامه کمک های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا است.

وی گفت: طی این برنامه 4 هزار و 500 بسته معیشتی تهیه و در سطح استان توزیع خواهد شد که اعتبار این بسته ها از محل موقوفات، خیرین و متولیان استان می باشد و از هم استانی های محترم دعوت می کنیم که در این امر خیر شرکت کرده و یاریگر ما باشند. 

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: این طرح پنجمین مرحله از کمک های مومنانه است که از سوی اداره کل اوقاف استان برگزار خواهد شد و از ابتدای کرونا عملیاتی می شود و در این مرحله بناست همانند چهار دوره قبل بسته های فرهنگی بهداشتی و معیشتی توزیع شود. 

وی گفت: بسته های معیشتی این مرحله از کمک های مومنانه شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، روغن است و در صورت تامین منابع، گوشت قرمز هم به این بسته ها اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز