علی رحمانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فعالیت باشگاه های ورزشی در شهرستان تاکستان تعطیل است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۹۸۳۴۷
فعالیت باشگاه های ورزشی در شهرستان تاکستان تعطیل است
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان گفت: با توجه به تمدید محدودیت های کرونایی، فعالیت باشگاه های ورزشی در شهرستان تاکستان همچنان تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی رحمانی  با بیان اینکه شهرستان تاکستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قراردارد، اظهار کرد: با توجه به تمدید محدودیت های اعمال شده کرونا در  استان قزوین از جمله شهرستان تاکستان تمهیدات ویژه ای در حوزه فعالیت های ورزشی اعمال شده است.

وی ادامه داد: طبق پروتکل های بهداشتی همه فعالیت ها و برنامه های ورزشی شهرستان در حال حاضر ممنوع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با تاکید بر اینکه فعالیت های ورزشی در فضا های سرپوشیده در شرایط فعلی خطرات بیشتری برای انتقال ویروس کرونا دارد، گفت: از سوی اداره ورزش و ‌جوانان شهرستان  اخطار ها و تذکرات کتبی و شفاهی به مجموعه باشگاه داران شهرستان برای تعطیلی تمامی فعالیت های ورزشی داده شده بود که خوشبختانه بخش زیادی از باشگاه داران تذکرات را به طور دقیق رعایت می کنند و تعداد محدودی هم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام  لازم را نداشتند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تاکستان در خصوص همه گیری ویروس کرونا برای ایجاد وحدت رویه با هماهنگی فرمانداری، دادستانی شهرستان و شبکه بهداشت  فعالیت همه باشگاه های شهرستان به طور کامل تعطیل شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶ باشگاه ورزشی آقایان و ۱۰ باشگاه ورزشی بانوان در شهر تاکستان به طور کامل تا پایان محدودیت های اعلام شده در این شهرستان تعطیل هستند.

رحمانی بیان کرد: کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان و نماینده فرمانداری به صورت مستمر و روزانه از باشگاه های سطح شهر بازید می کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز