به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه:

اولین مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۸۵۵۸
اولین مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات در قزوین افتتاح شد
به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم استان اولین مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار در قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار در استان قزوین روز شنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، افضلی رئیس سازمان صمت، معاونین سازمان صمت، رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف در محل اتاق اصناف استان قزوین افتتاح شد.

عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و کمک هئیت رئیسه و اتحادیه‌ها در جهت افتتاح این مرکز اظهار کرد: این مرکز با هم افزایی و تجمیع امکانات سازمان صمت و اتاق اصناف در جهت پاسخگویی به نیاز جامعه و مردم استان افتتاح شد.

وی افزود: اتاق اصناف که برآمده مردم و کسبه است ، می تواند به خوبی در جهت توزیع کالا و نظارت بر اصناف کمک کند و پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت را ایجاد کند.

رئیس سازمان صمت قزوین تصریح کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها با پیش بینی و  شناسایی مشکلات بازار و  ارجاع‌ آن به مسئولین تصمیم‌گیر می توانند در جهت بهبود شرایط کمک کنند.

مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار داری 5 کمیته تخصصی مواد غذایی ، مصالح ساختمانی ، لوازم خانگی ، لوازم یدکی و  مواد پروتئینی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز