استاندار قزوین:

غم بار ترین کار برای ما تعطیل کردن مشاغل است/ همه تصمیمات باید به کاهش بیماری منجر شود

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۹۸۷۸۴
غم بار ترین کار برای ما تعطیل کردن مشاغل است/ همه تصمیمات باید به کاهش بیماری منجر شود
استاندار قزوین گفت: غم بارترین کار برای ما تعطیل کردن اصناف و کسبه است اما برای تضمین سلامت مردم ناچاریم محدودیت ها را اعمال کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد کرونای استان که در عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: هر تصمیمی که در ستاد کرونا اتخاذ می شود بر اساس جمع بندی های نظرهای کارشناسی و همه مصوبات برای سلامت مردم اتخاذ می شود.

وی بیان کرد: همه تصمیمات و محدودیت ها با هدف پیشگیری از آلودگی و حفط جان مردم است و اگر مردم خودشان مشارکت کنند هیچ دخالتی در کارها نمی کنیم.

‌استاندار قزوین تصریح کرد: تعطیل شدن حتی یک شغل برای ما غم بارترین کاری است که انجام می دهیم و هرگز راضی نیستیم صنفی تعطیل شده و معیشت خانواده ها به خطر بیفتد ولی راضی نمی شویم کسی بیمار شده یا فوت کند.

کرونا 1

وی بیان کرد: هرگز مقابل مردم نیستیم اما مجبوریم بر اساس شرایط تصمیم بگیریم البته تصمیمات ما نقد هم دارد و ضمن بهره گیری از همه دیدگاهها تلاش می کنیم هیچ تصمیم تقابلی نگیریم.

جمالی پور اظهارداشت: ما برای خدمت به مردم و کمک به سلامت آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و اگر کارمان هم ایراد داشت حاضریم آن را اصلاح کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر اصناف پروتکل ها را رعایت کنند نیازمند تعطیلی نیستیم اما برخی افراد رعایت نمی کنند و ما مجبور به اتخاذ برخی تصمیمات شدیدتر هستیم و اجازه افزایش فوتی ها را نمی دهیم زیرا قرار نیست به دلیل کسب معیشت جان مردم به خطر بیفتد. 

استاندار قزوین یادآورشد:اگر اتاق اصناف تضمین کند ومسئولیت بپذیرد و نگذارند تجمع شود حاضریم اختیار فعالیت را به اصناف بدهیم اما باید جوابگو باشند.

همه تصمیمات باید به کاهش روند بیماری منجر شود

جمالی پور اظهارداشت: ماههاست که کادر درمانی و پزشکی، مدیران دستگاههای اجرایی زحمت کشیده اند تا روند بیماری نزولی شود و هر شغلی که ایجادتجمع کند حتی فروشگاههای زنجیره ای اگر محل تجمع شود تعطیل می شوند.

کرونا122

وی گفت:برخی صنوف فصل فروش دارند وما موافقیم به شرط اینکه فعالیت آنها موجب تجمع و آلودگی نشود با شیفت بندی برخی از آنها در محدوده زمانی 8 صبح تا 6 عصر فعال شوند. 

استاندار قزوین اضافه کرد: نمی پذیریم عده ای خودسرانه تصمیم بگیرند زیرا شرایط قابل مدیریت نمی شود اما حرف همه را می شنویم و کمک می کنیم تا کارها سامان یابد.

وی تصریح کرد: ادارات حق تعطیلی ندارند و هر مدیری که خلاف مصوبه عمل کند تخلف کرده و به تخلفات اداری معرفی می شود و در خصوص بانک ها هم هر مدیر بانکی که چک برگشت بزند تخلف کرده و برخورد قضایی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز