مهدی آخوندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بارش برف در شهر قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۷:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۹۴۹۵
بارش برف در شهر قزوین آغاز شد
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه بارشی که از پریشب وارد استان شده موجب بارش های خوبی شده که تا ظهر امروز هم شاهد باران و برف خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی آخوندی در خصوص وضغعیت تغییرات جوی در استان اظهار داشت: سامانه بارشی که از پریشب فعالیت خود را در استان قزوین آغاز کرده تاکنون بارش های خوبی از خود بر جای گذاشته و تاکنون شاهد بارش 20 سانتیمتر برف در شهر آوج، 6 سانتیمتر در کوهین، 4 سانت در معلم کلایه، بودیم.

وی اضافه کرد: همچنین مقدار بارش در بویین زهرا 27 میلیمتر و در قزوین 15.5 میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: پیش بینی می کنیم سامانه بارشی تا ظهر امروز در استان مستقر باشد و از بعدازظهر امروز ، و نیز فردا سه شنبه و پس فردا وضعیت جوی نسبتا پایداری در استان حاکم شود.

آخوندی 33

آخوندی گفت: دمای هوای شهر آوج در بامداد امروز به 5 درجه زیر صفر و در کوهین به 4 درجه زیر صفر رسید اما دمای همای شهر قزوین صفر بود.

وی اظهارداشت: حداکثر دمای هوا دیروز در شهر قزوین 6 درجه بالای صفر ثبت شده و پیش بینی می شود روند کاهشی دما ادامه داشته باشد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: تا بامداد فردا سه شنبه دمای هوا در ایستگاههای هواشناسی و تمامی شهرهای استان صفر است و احتمال یخ زدگی وجود دارد.

برف1234

آخوندی اضافه کرد: به دلیل احتمال تداوم بارشها، وزش باد و احتمال کولاک توصیه می کنیم شهروندان و رانندگان مراقب لغزندگی جاده ها و معابر عمومی باشند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز