مهدیخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رانندگان در جاده های استان قزوین مراقب لغزندگی جاده باشند

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۷:۵۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۹۹۵۰۸
رانندگان در جاده های استان قزوین مراقب لغزندگی جاده باشند
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: رانندگان در صورت ضرورت سفر مراقب لغزندگی جاده ها باشند و ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل زمستانی با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان اظهارداشت:با تغییرات جوی که از روزهای گذشته با ورود سامانه بارشی ایجاد شده شاهد بارش برف در برخی مناطق از جمله اتوبان قزوین به زنجان، ارتفاعات و مناطق الموت هستیم و توصیه می کنیم رانندگان در محورهای مواصلاتی استان با احتیاط کامل حرکت کنند.

مهدی خانی 56

مهدی خانی تصریح کرد: همچنان شاهد بارش 20 سانتیمتری برف در آوج و مسیرهای منتهی به رزن همدان در محدوده استان قزوین هستیم و در بازدید هایی که از گردنه سلطان بلاغ به همراه فرماندار شهرستان آوج صورت گرفت شاهد برفروبی راهداران پرتلاش بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: با حضور شبانه روزی راهداری شاهد برفروبی و نمک پاشی مسیرهای برفگیر در استان هستیم و در روز گذشته تعداد 10 نفر از رانندگان و مسافران که در مسیرها دچار حادثه شده بودند در استان اسکان داده شدند.

وی بیان کرد: سامانه بارشی تا ظهر امروز در استان مستقر هست و احتمال لغزندگی در برخی مسیرها وجود دارد لذا از همه رانندگان انتظار داریم ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل زمستانی با احتیاط کامل حرکت کنند تا از بروز هرگونه حادثه ای پیشگیری شود.

راهداری

مهدی خانی اظهارداشت: گاهی اوقات رانندگان خودروهای سنگین یا سبک زنجیر چرخ به همراه ندارند و با کوچکترین لغزندگی از مسیر خارج می شوند که نیروهای امدادی بویژه راهداران وقت زیادی را برای امدادرسانی و بازگشایی مسیر مصروف می دارند که از عملیات راهداری بازمی مانند و این کار با تاخیر مواجه می شود که در این زمینه انتظار همکاری داریم.

وی اظهارامیدواری کرد با همکاری رانندگان و احتیاط کامل در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در فصل سرما شاهد هیچ حادثه ای در جاده های استان نباشیم.

 

نظر شما