رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه:

آماده واگذاری زمین برای راه اندازی شعب بانک در ناحیه شهری مهرگان هستیم

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۹۹۸۵۳
آماده واگذاری زمین برای راه اندازی شعب بانک در ناحیه شهری مهرگان هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت:برای تسهیل در امور شهروندان، آماده واگذاری زمین برای راه اندازی شعب جدید بانکی در ناحیه شهری مهرگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی استقرار شعبه بانک رفاه در ناحیه شهری مهرگان و افزایش خدمات این بانک روز دوشنبه با حضور مدیر شعب این بانک، شهردار و اعضای شورای اسلامی در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزار شد.

شمس الله غلامی، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه در این جلسه با تبریک روز دانشجو اظهارداشت: مهاجر پذیر بودن شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان ضرورت توجه بیشتر به این منطقه را دوچندان می کند.

وی بیان کرد: ساخت بزرگترین طرح مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان موجب افزایش جمعیت این منطقه شده و اگر مسئولان استان حمایت لازم را انجام ندهند، شهرداری به تنهایی قادر به تامین نیازها نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: یکی از نیازهای اساسی این منطقه استقرار ادارات و شعب بانکی است تا از مراجعه مردم به مرکز استان جلوگیری شود که در این راستا تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما کافی نیست.

غلامی خواستار استقرار شعبه بانک‌ رفاه کارگران در ناحیه شهری مهرگان شد و بیان کرد: با استقرار این شعبه می توانیم خدمات بانکی مورد نیاز مردم بویژه بازنشستگان را در محل انجام داد و از مراجعه آنها به سایر شهرها جلوگیری کرد.

رحیم+لو

در ادامه یحیی رحیم لو شهردار محمدیه با اشاره به اینکه خدمت رسانی در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان شدت گرفته است افزود: با پیگیری مطالبات مردمی توسط اعضای شورا توانسته ایم در زمینه استقرار ادارات خدمات رسان بخصوص تقویت خدمات رسانی بانک های عامل در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی بیان کرد: با دعوت از مدیران بانک های عامل برای توسعه خدمات رسانی اقدام شده و خوشبختانه تاکنون تمامی بانک های عامل استان در این راستا برای تقویت سیستم بانکی و ارائه خدمات بهتر با شورا و شهرداری همکاری خوبی داشته اند.

شهردار محمدیه تصریح کرد: آمادگی داریم با تحویل زمین و تسریع در صدور پروانه ساخت برای راه اندازی شعبه جدید در ناحیه شهری مهرگان اقدام کنیم.

نصب 2 دستگاه ATM  بانک رفاه کارگران در مهرگان

آقایی سرپرست مدیریت بانک رفاه استان قزوین هم در این جلسه اظهارداشت: در حال حاضر ۱۸ شعبه این بانک در استان و یک شعبه در شهر محمدیه راه اندازی شده و خدمات بانکی و  تسهیلات مختلف به مشتریان ارئه می شود و حقوق بگیران سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان نیز از این بانک خدمات می گیرند.

محمدیه 2

آقایی در ادامه گفت: در حال حاضر راه اندازی شعبه جدید در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان مقدور نیست ولی با توجه به بخشنامه ها و آیین نامه های داخلی می توانیم بر اساس درخواست ارگانها و ادارات در مراکز بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، درمانگاه ها و یا بیمه تامین اجتماعی باجه ای را دایر کنیم.

وی تصریح کرد: برای خدمت رسانی به مردم ناحیه شهری مهرگان بزودی دو دستگاه خودپرداز ATM  نصب خواهد شد تا شهروندان بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

آقایی در ادامه از ارائه تسهیلات خرید کالای ایرانی به بازنشستگان تامین اجتماعی خبرداد و گفت: بانک رفاه آمادگی دارد در حمایت از کالاهای داخلی نسبت به پرداخت تسهیلات خرید لوازم خانگی اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز