مهدیخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برخورد قطار با جوان تاکستانی موجب مرگ وی شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۴۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۰۰۰۳۲
برخورد قطار با جوان تاکستانی موجب مرگ وی شد
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: یک جوان تاکستانی که در مسیر ریل راه آهن در حال سلفی گرفتن بود بر اثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی در باره این حادثه اظهارداشت: حوالی ساعت 15  امروز دوشنبه دو جوان تاکستانی در  مسیر ریل راه آهن عبوری در داخل شهر تاکستان در محدوده سیلوی این شهرستان در حال گرفتن عکس سلفی بودند که با نزدیک شدن قطار  و برخورد با آنها یکی از جوانان جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش دریافتی از مرکز فوریت های پزشکی در ساعت ۱۵:۳۰ امروز شهروندی در تماس با مرکز اورژانس قزوین، این حادثه را اطلاع داد که پس از 4 دقیقه آمبولانس فوریتهای پزشکی تاکستان به محل حادثه اعزام شده و بر بالین مصدوم حاضر شدند که متاسفانه یکی از جوانان که ۲۱سال سن داشت به علت شدت جراحات وارد شده علائم حیاتی نداشت و جان باخته بود.

ریل 4

مهدیخانی تصریح کرد: بلافاصله عملیات احیا نیز در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس انجام شده بود که متاسفانه مصدوم حادثه به علت خونریزی زیاد جان باخت.

وی بیان کرد: جوان دیگر در محل درمان شد و در حال حاضر در اختیار نیروی انتظامی برای مشخص شدن ابعاد حادثه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآورشد: این حادثه در ریل راه آهن روبروی خیابان حافظ رخ داد و به گفته همراهان متوفی وی در حال انداختن عکس سلفی بود که با قطار برخورد کرد.

جابجایی ریل عبوری راه آهن از داخل شهر ضروری است

مهدیخانی در ادامه گفت: عبور ریل راه آهن از محدوده داخل شهر تاکستان یکی از مشکلات مردم این شهر است و سالهاست باپیگیری فرمانداران و مسئو.لان استانی و نمایندگان سابق و فعلی برای انتقال آن اقداماتی شد اما به دلیل هزینه سنگین این جابجایی تاکنون عملی نشده است. 

ریل 2

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اظهارداشت: از نظر ما عبور این ریل از داخل شهر مشکل ساز شده و یک منطقه خطرساز محسوب می شود و باید برای کاهش مخاطرات آن اقدام شود و حداقل با فنس کشی امکان ورود شهروندان به محدوده ریل وجود نداشته باشد. 

وی گفت: البته نقاطه پر خطر در مسیر عبوری ریل راه آهن از محدوده شهر تاکستان، متعدد است و با مکاتبه ای که امروز انجام داده ایم بزودی به همراه کارشناسان راه و شهرسازی، راه آهن و جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران بازدید میدانی از این محدوده انجام خواهد شد تا برای کوتاه مدت فکری کنیم.

مهدی خانی اضافه کرد: شاید تا زمان جابجایی ریل راه آهن بهترین راهکار فنس کشی در محدوده های مسکونی و محل تردد مردم باشد تا از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

ویب یان کرد: البته مهمترین راهکار رعایت احتیاط کامل از سوی شهروندان و مردم ساکن در محدوده عبور ریل راه آهن است که باید مراقب سلامت خود باشند و با بی احتیاطی و کارهای خطرناک مانند حادثه امروز، جان خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز