مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

زمان داوری مسابقات قرآن کریم اعلام شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۰۱۸۴
زمان داوری مسابقات قرآن کریم اعلام شد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: زمان داوری متسابقین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین در مرحله کشوری مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در این باره اظهارداشت: مرحله ضبط اجرای شرکت‌کنندگان در چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قسمت آقایان که از ۱۷ آبان ‌ماه آغاز شده بود روز  پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه با اجرای نمایندگان‌ استان ها به پایان رسید.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: نمایندگان استان در 21 آبان ماه با حضور در استودیوهای مرکز استانی صدا و سیما استان قزوین اجرای خود در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، اذان و تواشیح و هم‌خوانی را انجام دادند و به ستاد مرکز ارسال شد تا از رسانه ملی پخش شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، زمان‌ پخش تلویزیونی این مسابقات هفته دوم آذرماه از طریق آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود که روز جمعه 21 آذرماه از ساعت 8 لغایت 11:45  صبح تلاوت نمایندگان استان داوری می شود.

حجت الاسلام مجیدی یادآورشد: داوری این مسابقات همزمان با پخش تلویزیونی به صورت زنده صورت خواهد گرفت و برای اولین بار است که مسابقات قرآن با این روش برگزار می‌شود.

قرآن

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درمورد مسابقات گروه خواهران هم اظهار داشت: بخش بانوان مسابقات، به صورت ویدئوکنفرانس در 18 آبان ماه برگزار شد.

در مرحله کشوری و پایانی چهل‌ و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش بانوان ۱۴۹ شرکت‌کننده و در بخش آقایان نیز ۲۳۰ شرکت‌کننده رقابت کردند که افراد برتر برگزیده شدند.

وی اظهارداشت:در بخش خواهران، چهار نفر از استان قزوین به مرحله کشوری راه یافتند که در رشته‌های حفظ 20 جزء مرضیه سهرابی، حفظ کل قرآن، مهناز مومنی، ترتیل انسیه حاج یوسفی و در رشته قرائت تحقیق نیز زهرا کریم‌خان ‌زند به رقابت پرداختند.

مجیدی گفت: در بخش برادران نیز در حفظ 20 جزء قرآن،  محمدجواد محجور، حفظ کل قرآ«، سعید علی اکبری، قرائت ترتیل مهدی جوزی، رشته اذان علی غلامی، قرائت تحقیق سید مصطفی حسینی و علی غلامی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز