حادثه در آزادراه قزوین-کرج:

تصادف ۱۵ خودرو یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۰۲۷۷
تصادف ۱۵ خودرو یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت
تصادف زنجیره ای 11 خودروی سواری و 4 خودروی سنگین در آزادراه قزوین-کرج یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت الله هاشمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین در این باره اظهار کرد: ساعت 8 و سی دقیقه امروز طی گزارش ارسالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در خصوص برخورد زنجیره ای 11 دستگاه خودروی سواری و 4 دستگاه خودروی سنگین در آزادراه قزوین- کرج مقابل شهرک صنعتی کاسپین، پنج نفر مصدوم شدند که بلافاصله تیم های امداد و نجات مستقر در پایگاه محمدیه به محل حادثه اعزام شدند. 

فوت یک نفر در تصادف 

سهیل سلطانی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی قزوین نیز در این باره اظهار کرد: در تماسی که صبح امروز با مرکز ارتباطات فوریتهای پزشکی استان قزوین گرفته شد حاکی از تصادفی زنجیره ای در محدوده نیروگاه شهید رجایی بود که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی و یک آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن به محل حادثه تریاژ(دسته بندی)مصدومان انجام شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان اورژانس مورد معاینه و ارزیابی قرار گرفتند. 

سلطانی گفت: این حادثه ۶ مصدوم داشت که یک مصدوم به علت وخامت حال توسط عوامل اورژانس در محل حادثه احیا شدند که متاسفانه موفقیت آمیز نبود.

وی یادآور شد: پنج مصدوم دیگر با توجه به آسیب های وارده و برای تکمیل روند درمان توسط آمبولانس های فوریتهای پزشکی و هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز