معاون عمرانی استانداری قزوین:

پسماندهای صنعتی مهمترین چالش زیست محیطی استان قزوین است

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۰۶۴۳
پسماندهای صنعتی مهمترین چالش زیست محیطی استان قزوین است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: پسماندهای صنعتی از چالش‌های زیست محیطی استان است که باید برای آن تدبیر کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد عصر سه شنبه در جلسه کمیته ارزیابی آثار زیست محیطی سایت  پسماند صنعتی استان قزوین که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد اظهارداشت: توجه به مسائل زیست محیطی و سلامت مردم در استان در اولویت همه امور قرار دارد و مدیران نیز باید به این موضوع اهمیت دهند.

وی افزود: اگر اصول زیست ‌محیطی در بخش های مختلف استان جدی گرفته شده و رعایت شود نگرانی نخواهیم داشت و خطری سلامت مردم را تهدید نمی‌کند.

فرخزاد بیان کرد: در حال حاضر پردازش و امحای پسماندهای صنعتی توسط یک شرکت بخش خصوصی در مجموعه سایت پسماند محمدآباد صورت می گیرد و این وضعیت چالش های زیادی در استان ایجاد کرده که باید آن را سامان دهیم.

فرخزاد 2

وی اظهار داشت: در جلسه با شورای دستگاه‌های نظارتی در کارگروه مدیریت پسماند استان قزوین مقرر شد مجموعه دیگری برای ساماندهی پسماندها وارد کار شود که برای این کار نیازمند مطالعات زیست‌ محیطی و ایجاد زیرساخت هستیم تا وضعیت سایت محمدآباد هم سامان یابد.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: همچنین با تعیین یک مشاور زیست ‌محیطی در زمینه احداث سایت جدید پسماند صنعتی مطالعات لازم انجام شده و پس از بررسی و تایید نهایی توسط کارگروه پسماند موارد کارشناسی به دستگاههای مختلف و دستگاه قضایی ارسال شده و مجوز قانونی دریافت شود.

وی گفت: از مشاور طرح انتظار داریم تمام ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی در طرح را جمع بندی کرده و در  جلسه آینده کارگروه پسماند ارائه کند تا تصمیم گیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز