رئیس کل دادگستری استان قزوین:

محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همگان لازم الاجراست

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۰۷۲۹
محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همگان لازم الاجراست
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ممنوعیت‌ها و محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همگان لازم الاجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست هم‌اندیشی در خصوص نحوه نظارت‌ها و اقدامات مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا اظهار کرد: مسأله کرونا دغدغه مردم شده است و نمی توان از جان مردم و سلامت مردم گذشت و مسائل و مشکلات مربوط به مقابله با کرونا باید با اولویت دنبال شود.

حجت‌الاسلام قدرتی گفت: ممنوعیت‌ها و محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای همگان لازم الاجراست و هیچکس نمی تواند از اجرای مصوبات تخطی کند و ضمانت اجرای این مصوبات دستورات قضایی و اقدام و اجرای ضابطان قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین مطرح کرد: هیچ حسینیه و مسجدی نباید برای برگزاری مجالس ترحیم باز باشد.  همچنین اگر برگزاری عروسی در ستاد کرونا ممنوع اعلام شده این امر باید محقق و عروسی‌ها تعطیل شود؛ تمام کسانی که مجلسی بخواهند برگزار کنند باید با فرمانداری ها هماهنگ کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین مطرح کرد: فعالیت دقیق رستوران‌ها برای پخت غذا توسط ستاد کرونا باید مشخص شود؛ پیشنهاد می‌شود اصناف بر اساس کد رهگیری  یک روز در میان در مغازه حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام قدرتی مطرح کرد: قرنطینه‌ها باید رعایت شود و برخورد جدی با متخلفان صورت بگیرد؛ تردد خودروها به صورت زوج و فرد باشد تحقق این شرایط می‌تواند به ما کمک کند.

وی اضافه کرد: در حوزه فعالیت دفاتر ازدواج و طلاق نیز هیچ عاقدی حق قرائت خطبه عقد در مراسم پرجمعیت را ندارد؛ پیشنهاد داریم مصوبات ستاد مقابله با کرونا شفاف‌تر باشد چرا که اگر مصوبات شفاف باشد اجرای آن آسان تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام قدرتی با تقدیر از فداکاری و تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و پزشکی استان، رعایت کامل همه دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم را بهترین کمک به کادر درمان در این شرایط دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز