پیمان نامدار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۲ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۲۰۸۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۲۲ آذر ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 7 بیمار کرونایی در استان قزوین جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 35 بیمار جدید دیگر به آمار کرونای استان اضافه شد و این افراد در بیمارستان ها بستری شدند.

نامدار تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 397 نفر از مردم استان که به ویروس کرونا مبتلا شده در بیمارستان ها بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 7 نفر از بیماران جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

وی گفت: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان در حال حاضر به 111 مورد رسیده و 48 بیمار بد حال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و از دستگاه تنفسی استفاده می کنند.

نامدار 112

نامدار اضافه کرد: در این مدت همچنین 50 بیمار س از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تعداد بستری های استان به 15 هزار و 459 نفر رسید

وی در خصوص مجموع بیماران استان نیز بیان کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون تعداد افراد مبتلای بستری شده در بیمارستانهای استان به 15 هزار و 459 نفر رسیده و یک هزار و 162 نفر نیز فوت کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و نگرانی از برگزاری دورهمی های خانوادگی از همه شهروندان درخواست می کنیم از دورهمی و مجالس خانوادگی جدا خودداری کنند تا وضعیت استان دوباره قرمز نشود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز