مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

۴۸ سند مالکیت تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۲۵۷۹
۴۸ سند مالکیت تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد
قزوین- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید و تسریع در واگذاری، ۴۸ سند تفکیکی در توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار کرد: در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولید اسناد تفکیکی  ۱۰۸ هکتار از اراضی توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین به تعداد ۴۸ سند تفکیکی آماده واگذاری به واحدهای تولیدی و صنعتی است.  

وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی برای انجام معاملات رسمی، جذب سرمایه گذار و واگذاری سهام، به شرکای اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالکیت داشته و با تشکیل پرونده های متعدد حقوقی و با مساعدت دستگاههای ذیربط سند مالکیت بخشی از این شهرک صنعتی جهت صدور و واگذاری برای واحدهای تولیدی بهره بردار آماده شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه های ساختمان و بهره برداری می شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به دریافت سند تفکیکی تک برگی اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز