به مناسبت هفته ملی حمل‌ونقل؛

مدیران ترافیکی قزوین بی‌واسطه در ۱۳۷ پاسخ می‌دهند

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۸:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۰۳۹۰۱
مدیران ترافیکی قزوین بی‌واسطه در ۱۳۷ پاسخ می‌دهند
مدیران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت هفته ملی حمل‌ونقل از طریق سامانه تلفنی 137 بی‌واسطه به تماس‌های شهروندی پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مدیران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت هفته ملی حمل‌ونقل از 26 آذر تا سوم دی‌ماه، از ساعت 10 تا 12 از طریق سامانه تلفنی 137 شهرداری بی‌واسطه به تماس‌های شهروندی پاسخ می‌دهند.

بر این اساس، روز چهارشنبه 26 آذر شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این مرکز پاسخگوی شهروندان خواهد بود و روز پنجشنبه 27 آذر برای پاسخگویی علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در نظر گرفته شده است.

در روز شنبه 29 آذر مردم می‌توانند سئوالات و نظرات خود در حوزه تاکسیرانی را با اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری در میان بگذارند و در روز یکشنبه 30 آذر سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به تماس‌های تلفنی مردم در این مرکز پاسخ می‌دهد.

روز دوشنبه یکم دی‌ماه نکات مورد نظر شهروندان در حوزه فعالیت اتوبوس‌ها از سوی محمدحسن ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در این سامانه پاسخ داده می‌شود؛ ضمن اینکه روز سه‌شنبه دوم دی‌ماه محسن ایرانخواه، مدیر مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری و روز چهارشنبه سوم دی‌ماه محمد رشوند، سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ می‌دهند.

شهروندان می‌توانند در روزهای اعلام شده سئوالات، انتقادات و پیشنهادهای خود را از این طریق با مدیران این حوزه در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز