دبیر کمیته کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار بیماران کرونای استان قزوین تا ۲۵ آذرماه ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۴۱۵۳
آخرین و جدیدترین آمار بیماران کرونای استان قزوین تا ۲۵ آذرماه ۹۹
دبیر کمیته کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهارساعت گذشته 47 بیمار جدید دیگر در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 47 بیمار جدید با تست مثبت در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده و تحت معالجه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد فوتی های کرونا در این مدت 4 نفر ثبت شده است.

فخار سلیمانی تصریح کرد: تعداد افراد کرونایی بستری شده در بیمارستانهای استان در حال حاضر به 351 نفر رسیده و 46 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دبیر کمیته کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: تعداد موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان به 101 نفر رسیده و هم اینک تعداد 45 بیمار بد حال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. 

فخحار

فخار سلیمانی اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان قزوین تاکنون 15 هزار و 607 بیمار در بیمارستانهای استان قزوین بستری شده و تعداد یک هزار و 178 نفر نیز در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 24 هزار و 973 نفر بوده و موارد مشکوک و محتمل نیز 9 هزار و 746 نفر ثبت شده است.

به گفته فخار سلیمانی تاکنون 12 هزار و 963 بیمار نیز با تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

 

 

نظر شما