فرماندار بوئین زهرا:

معتادان بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۷:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۴۶۵۶
معتادان بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند
فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: معتادان به دلیل نقص سیستم ایمنی بدن، بیشتر از افراد عادی در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوئین زهرا صبح چهارشنبه با حضور مصطفی آقاعلی فرماندار بوئین زهرا و جمعی از مسئولان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در این جلسه با تاکید بر اینکه ویروس کرونا همه اقشار مردم را در تمام سنین درگیر کرده است، افزود: معتادان در این ایام بیشتر از هر قشری در خطر ابتلا به کرونا هستند.

آقاعلی در ادامه با اشاره به نقش مهم کمپ‌های ترک اعتیاد در امر مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: کمپ‌های ترک اعتیاد بیش از هر زمانی نیازمند نظارت و کنترل هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان بوئین هرا با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در وضعیت نارنجی قرار دارد، تصریح کرد: نیاز است برای پایداری و بهتر شدن این وضعیت نیاز است که همچنان مردم از برگزاری تجمعات بخصوص دورهمی های خانوادگی جدا پرهیز کنند

فرماندار شهرستان بوئین زهرا شب یلدا را یکی از سنت های ماندگار ایرانیان برشمرد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا از مردم شهرستان که تا کنون همکاری خوبی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی داشته اند درخواست می کنیم برای قدردانی از تلاش شبانه روزی و صادقانه مدافعان سلامت و همچنین حفظ سلامت خود و خانواده شب یلدا را بصورت مجازی برگزار کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز