استاندار قزوین:

تخصیص آب به واحد‌های صنعتی زیان ده، در استان قزوین ممنوع است

۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۴۸۴۴
تخصیص آب به واحد‌های صنعتی زیان ده، در استان قزوین ممنوع است
استاندار قزوین گفت: واحدهای صنعتی مستقر در استان که تولید قابل توجه و سود اقتصادی مناسبی نداشته باشند سهمیه آب دریافت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در نشست تخصیص آب که روز چهارشنبه در شرکت آب منطقه ای استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: با مدیریت منابع محدود آبی باید بتوانیم نیازهای شرب، صنعت و کشاورزی و سایر خدمات را تامین کنیم.

وی بیان کرد: مدیریت منابع آبی برای ما بسیار اهمیت دارد و قرار نیست به هر تقاضایی در بخش صنعت پاسخ داده شود و اگر مدیریت منطقی صورت نگیرد نمی توانیم کارها راس امان بخشیم.

استاندار قزوین یادآورشد: در بخش کشاورزی که بیشترین سهم آب را به خود اختصاص داده باید بتوانیم طرح های آبیاری نوین و تجمیع را با سرعت بیشتری اجرا کنیم تا شاهد کاهش مصرف آب باشیم.

جمالی پور اضافه کرد: برای تخصیص سهمیه آب به واحدهای صنعتی رویکرد ما سود ده بودن شرکتهاست و هر واحدی که سودآور نباشد از گرفتن سهمیه آب منع خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: تخصیص آب به هر واحد تولیدی و صنعتی باید به تأیید سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن برسد و به هر واحدی که برای استان قزوین سود نداشته باشد آب تخصیص پیدا نمی‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز