به مناسبت روز حمل‌ونقل صورت گرفت؛

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۰۵۲۲۹
دیدار مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین
به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل، مدیران ترافیکی شهرداری با شهردار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به همراه مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، پایانه‌ها و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک با سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند.

شهردار قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت روز حمل‌ونقل طی سخنانی اظهار کرد: با وجود شرایطی که شیوع کرونا برای جهان از جمله کشور ما و به تبع آن، شهر قزوین به دنبال آورد، حوزه حمل‌ونقل و ترافیک نیز تحت‌الشعاع قرار گرفت که اکنون توانسته‌ایم بخش حمل‌ونقل را نیز بر اساس شرایط جدید تا حدودی مدیریت کنیم.

طاهرخانی افزود: باید بتوان در حوزه حمل‌ونقل، زبان مشترک با دستگاه‌های خارج از شهرداری ایجاد کنیم تا مسائلی که بر اثر نبود درک مشترک رخ می‌دهد، برطرف شود.

وی ادامه داد: در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، نگاه روانشناسی و اجتماعی حاکم است و برای مدیریت آن باید موضوعات انسانی را به طور جد لحاظ کرد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمل‌ونقل در توسعه پایدار اظهار کرد: بهبود حمل‌ونقل می‌تواند ارتقای سطح رفاه شهروندان را به دنبال داشته باشد.

زرآبادی‌پور افزود: حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به شهروندان می‌کند؛ به طوری که علاوه بر خدمات پیشین، پروژه‌هایی را نیز اجرا کرده و تعدادی را هم در دستور کار دارد که در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز