نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

شب یلدا را به دور از دورهمی خانوادگی به سلامت برگزار کنیم

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۵۵۴۷
شب یلدا را به دور از دورهمی خانوادگی به سلامت برگزار کنیم
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با خودداری از برگزاری دورهمی های خانوادگی در شب یلدا به حفظ سلامت خود و شهروندان کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در نشست هم اندیشی با عنوان گفتگوی موثر برمدار تحول و بهسازی که عصر پنجشنبه با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد اظهارداشت: امروز سلامتی یک نعمت بزرگ در دوران کرونا محسوب می شود که باید از آن مراقبت کنیم تا با بی توجهی به پروتکل ها خدشه دار نشود. 

وی بیان کرد: نگران سلامت نسل آینده هستیم و باید از همه ظرفیت ها برای کنترل بیماری و ریشه کن شدن آن استفاده کنیم.

11

محمد بیگی با اشاره به اهمیت پژوهش در جامعه گفت: هر کشوری که پژوهش در آن محور کارها و پاسخگویی  اهمیت داشته باشد به توسعه سریعتری دست پیدا میکند و ما با راه اندازی پژوهشکده ها باید به سوالات و کنجکاوی دانش آموزان پاسخ دهیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید فرزندان خود را پرسشگر بار بیاوریم  و ذهن دانش آموز  پرسشگر شود و نوجوانان و کودکان ما برای یافتن پاسخ تلاش کنند و البته ما هم حمایت کنیم. 

محمد بیگی اضافه کرد: در فصای مجازی سالهاست رهبری از بایدها و نبایدها سخن گفته اند و بیش از یک دهه در خصوص ساختارمند کردن فضای مجازی و آینده پژوهی رهنمود داده اند اما توجه نکردیم. 

وی اظهارداشت: امروز چند اندیشکده دانش آموزی و مرکز تحقیقات و فناوری در مدارس داریم و چقدر محور فناوری را در مدارس آماده کرده ایم که دنبال نتیجه هستیم.

ثث

محمد بیگی گفت: در آستانه شب یلدا باید به مردم هشدار دهیم تا دورهمی نداشته باشند و یلدای سلامت را پشت سر بگذاریم اما معلوم نیست چقدر باید فیلم بسازیم و تخت اصافه کنیم تا آلودگی به ویروس بیشتر نشود.

وی اضافه کرد: شب یلدا را یک آیین ایرانی زیبا می دانیم اما امسال باید مراقبت کنیم و از دورهمی خودداری شود و برنامه جایگزین معرفی کنیم و با تماس مجازی، مسابقات شعر خوانی، قرائت قرآن و تفسیر و مباحثه قرآنی در فضای مجازی، شب یلدا را به سلامت سپری کنیم.

در این مراسم از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز