یوسف اینانلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ضعف ولتاژ ۳۵۰۰ مشترک برق در استان قزوین برطرف شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۰۵۸۳۹
ضعف ولتاژ ۳۵۰۰ مشترک برق در استان قزوین برطرف شد
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با اجرای مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق، ضعف ولتاژ 3500 مشترک در استان برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو در خصوص اهمیت برگزاری مانورهای عملیاتی برای بهسازی شبکه های فرسوده اظهارداشت: بر اساس رویکرد جدید وزارت نیرو به صورت مستمر نسبت به برگزاری مانورهای عملیاتی برای بهینه سازی شبکه های توزیع اقدام می شود که در این راستا تاکنون سه مانور برگزار کرده ایم.

وی اضافه کرد: در روزهای پنجشنبه 27 و جمعه 28 آذر ماه، مانورسراسری جهادی شبکه های توزیع برق با رویکرد روشنایی معابر، با هدف رفع ضعف ولتاژ در شبکه های فشار ضعیف در همه شهرستانهای استان قزوین اجرا شد.

اینانلو 2

اینانلو بیان کرد: در این مانور تیم های فنی و نظارتی برای نوسازی شبکه وارد عملیات شدند و بدون هیچ حادثه ای این کار با موفقیت به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در مانور جهادی تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع نیروی برق، نسبت به جابجایی سیم مسی به کابل خود نگهدار، تقویت ترانس، کاهش شعاع تغذیه ترانس، جابجایی و متعادل سازی بار فیدرهای فشار ضعیف و افزایش سطح مقطع شبکه فشار ضعیف اقدام شد.

اینانلو یادآورشد: همچنین دو دستگاه پست هوایی به ظرفیت 315 و 250 کیلو ولت آمپر در محدوده عملیات نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برق 6

مشارکت55 اکیپ و 165 نیروی فنی، نظارتی و روشنایی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: در این مانور تعداد 45 اکیپ فنی و نظارتی و 10 اکیپ روشنایی با استفاده از 165 نیروی انسانی، وارد عملیات شدند که در آن، اصلاح سطح ولتاژ مشترکین برای بالا بردن قابلیت اطمینان در شبکه مورد توجه قرار گرفت و توانستیم ضمن اصلاح روشنایی 1200 چراغ برق، ضعف ولتاژ 3500 مشترک خانگی و تجاری را برطرف کنیم.

وی گفت: در ماههای گذشته نیز دو مانور در منطقه کوهین و شهرک صنعتی لیا اجرا شده و قرار است در انتهای هر ماه تا پایان سال این مانورها ادامه پیدا کند.

اینانلو هزینه اجرای این مانور عملیاتی را بالغ بر 3 میلیارد ریال اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز