رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

خدمات ارزشمند پرستاران و کادر پزشکی در دوران کرونا ماندگار است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۵۹۳۵
خدمات ارزشمند پرستاران و کادر پزشکی در دوران کرونا ماندگار است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: خدمات ارزشمند کادر پرستاری و درمانی در دوران کرونا حرکتی ماندگار و فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی صبح شنبه به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستانهای بوعلی، کوثر، رازی و ولایت قزوین از خدمات ارزشمند پرستاران و کادر درمانی و پزشکی در دوران کرونا تقدیر و تشکر کرد.

سیاهکلی در نشست با رئیس و معاونان بیمارستان بوعلی اظهارداشت: بدون تردید خدمات ارزشمند تیم پزشکی و پرستاری در دوران کرونا در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد و شما توانستید جلوه دیگری از ایثارگری را نشان دهید.

112331

وی بیان کرد: هجوم ویروس کرونا و آسیب هایی که در حوزه های مختلف وارد کرد حادثه کم نظیری است که بسیاری از مردم را دچار شوک کرد و شاید چنین مدلی در مدیریت درمان دیده نشده بود و این حجم فشار کاری به پرستاران و پزشکان تجربه جدیدی بود که البته سختی کار را دو چندان کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایثار و از خود گذشتگی کادر درمانی در کشورمان و نیز استان قزوین مثال زدنی است و بسیار تاسف برانگیز است که تعدادی از کادر درمانی ما هم به این ویروس مبتلا شده و یا شهید شدند.

بوعلی 1

وی گفت: سختی کار پرستاری در این دوران بیشتر شد و البته حق آنها نیز ادا نشد و از نظر حقوق و مزایا به دلیل مشکلات مالی دولت نتوانست حق این گروه را پرداخت کند اما در مجلس پیگیر مشکلات شما هستیم تا گامی برای حل آنها برداشته شود.

سیاهکلی اظهارداشت: باید حتما دولت از نظر مالی به پرستاران کمک کند البته گروههای زیادی در این ایام دچار بحران شدند و معیشت مردم دچار چالش شد که امیدواریم برای یک سال آینده رفتار دیگری داشته باشیم. 

وی بیان کرد: در کشور دچار بیماری سیاست زدگی هستیم و گاهی دنبال تسویه حساب سیاسی می رویم و کارها روی زمین می ماند، در حالی که همه باید یک صدا و هماهنگ دنبال خدمت به مردم باشیم زیرا هر چقدر جلو می رویم مردم ضعیف تر می شوند.

122

سیاهکلی اضافه کرد:  در مجلس عزم نمایندگان بر این است تا با دولت همکاری کنیم و در استان نیز حامی مدیران پرتلاش هستیم تا خدمت رسانی به مردم دچار توقف نشود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات پرستاران برای پیگیری آنها در خصوص پرداخت عادلانه حقوق و مزایا به پرستاران، ضرورت تامین فضا در بیمارستان کوثر برای الحاق بخش نازایی قول مساعدت داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز