با صدور پیامی:

استاندار قزوین درگذشت معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی قزوین را تسلیت گفت

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۹
استاندار قزوین درگذشت معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی قزوین را تسلیت گفت
هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت درگذشت معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیام تسلیتی صادر کرد.

انالله وانا الیه راجعون

خبر درگذشت اندوه بار استاد ناصر ایزدفر هنرمند پیشکسوت و معاون هنری_سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

هنرمندان، تجلّی معنویت و زیبایی هستند و فقدان آنها اندوهی حسرت بار؛ و بی تردید نام و یاد استاد ایزدفر همواره در خاطره جامعه هنری استان قزوین جاودانه خواهد ماند.

اینجانب فقدان این هنرمند پیشکسوت و مدیر فرهیخته را به خانواده ارجمند ایشان، مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه فرهنگ و هنر استان قزوین صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم، علوّدرجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

ناصر ایزدفر معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

خبرگزاری برنا قزوین درگذشت این پیشکسوت عرصه هنر را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری استان قزوین تسلیت عرض می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز