با حضور مجید نامجو:

رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۶۶۱۰
رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد
مهدی طاهرخانی به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات ‌عالیات استان قزوین با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، سردار شاهرخی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) در مراسم یزید خطاب به او فرمود من حقارت و کوچکی تو را نشان می دهم و سوگند یاد کرد و فرمود که یزید تو هیچگاه نمی توانی وحی و یاد ما را خاموش کنی و این آرمان زینبی در عصر ما با حضور سردارانی چون شما عزیزان با قدرت ادامه یافته است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تناسب بین حرم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسئولان تلاش کنند تا تناسب فیزیکی و معنوی حرم‌ها نسبت به اهمیت هر کدام مورد توجه قرار گیرد و همخوانی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه حرم طفلان مسلم را مرکز و پایگاه حمایت از نوجوانان قرار دهیم، عنوان کرد: حرم طفلان مسلم را با نگاه ایمانی و ولایی محور حمایت از نوجوانان قرار دهیم و این پایگاهی که امروز در جهان اسلام شناخته شده است را در این حوزه برجسته کنیم.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: عتبات عالیات قطعه‌ای از پازل مجموعه های انقلابی، ایمانی و ارزشی است و این مجموعه ها با همکاری و یاری رساندن به یکدیگر می توانند اثر بیشتری داشته باشند و ان‌شاءالله هر روز شاهد تقویت همکاری مجموعه های انقلابی و ارزشی خواهیم بود.

در ابتدای این دیدار مجید نامجو جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیان کرد: استان قزوین از نظر فعالیت، کار و تلاش جزو استان‌های خوب کشور است و پروژه های خوبی را با همکاری مردم استان قزوین در حرم طفلان مسلم پیش می برند.

وی افزود: از مسئولان می خواهیم همانند گذشته حمایت های خود را از مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته باشند تا بتوانیم تعهداتی که داریم را به انجام برسانیم و پروژه ها را طبق زمان بندی پیش ببریم.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از آقای حامد کبودوند رئیس پیشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قدردانی و برای آقای مهدی طاهرخانی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز