معاون اجرایی سپاه صاحب الامر استان قزوین:

جوانان نخبه و انقلابی راه شهدای هسته ای را ادامه می دهند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۰۶۷۶۴
جوانان نخبه و انقلابی راه شهدای هسته ای را ادامه می دهند
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: نخبگان جوان علمی با هوشیاری راه شهدای هسته ای و دانشمندان شاخص کشور را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره جهادگران علم و فنآوری روز یکشنبه با تجلیل از مخترعان، مبتکران و ایده پردازان برتر استان به پایان رسید.

سرهنگ حمزه برین در این  مراسم که در پارک علم و فنآوری قزوین برگزار شد اظهارداشت: عرصه سلامت در این روزها برای مردم ما اهمیت فراوانی دارد و جا دارد از همه پرستاران و پزشکان که در مبارزه با ویروس کرونا در خظ مقدم هستند تشکر و قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: پرستاران با تلاش مجاهدگونه خود در تاریخ کشور حماسه ساز شدند و امروز هم میدان دار عرصه مبارزه با ویروس هستند که امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل ها از این دوران به سلامت عبور کنیم.

برین 2

معاون اجرایی سپاه استان قزوین بیان کرد: 4 دهه پر از فراز و نشیب و پیشرفت و ناملایمات را پشت سر گذاشتیم و صنوف مختلف در عبور از بحرانها مشارکت کردند و امروز در گام دوم انقلاب که دشمنان تیرهای غضب خود را به سوی دانشمندان کشور نشانه گرفته اند باید هوشیار باشیم و با حمایت جدی از نخبگان خود مسیر علمی را با قدرت طی کنیم.

وی گفت: کسانی که در تبدیل علم به ثروت نقش آفرین هستند موجب مباهات افتخار کشورند و نزد مردم هم باید کرامت داشته باشند.

سرهنگ برین اضافه کرد: اگر امروز شهید فخری زاده ها، احمدی روشن ها، شهریاری و سلیمانی ها  توسط دشمنان ترور می شوند نشان می دهد انقلاب اسلامی مسیر درستی را طی کرده که بدخواهان عصبی شده اند اما به آنها اعلام می کنیم که در ایران اسلامی جوانان زیادی هستند که راه شهدای هسته ای را ادامه دهند.

وی اظهارداشت: دشمنان دنبال زدن دانشمندان و نخبگان کشور هستند تا روند پیشرفت علمی کشور را متوقف کنند اما با برگزاری جشنواره های علمی و معرفی استعدادهای جوان ما به آینده امیدوارتر می شویم.

برین 5

معاون اجرایی سپاه قزوینتصریح کرد: جشنواره های علم و فنآوری می تواند ما را در رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب نزدیک تر کرده و مسیر ترقی را هموار کند.

در ادامه اسماعیل زاده ، المهدی و دکتر عدل از فنآوران برتر استان برخی از مشکلات عرصه خود را مطرح کرده و خواستار حمایت جدی تر از شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاقانه شدند.

برین 3

در ادامه از برگزیدگان جشنواره جهاد گران علم و فنآوری استان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز