در هفته جاری صف آرایی می کند:

بلندقامتان بسکتبال قزوین به دنبال برتری مقابل تیم صدرنشین

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۷۱۶۷
بلندقامتان بسکتبال قزوین به دنبال برتری مقابل تیم صدرنشین
تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته جاری لیگ برتر هم به مانند هفته قبل مقابل صدرنشین صف آرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تیم بسکتبال شهرداری قزوین که هفته گذشته مقابل تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان با نتیجه 79-50 بازی را واگذار کرد ، این هفته هم مقابل شهرداری گرگان صدرنشین گروه الف این مسابقات به میدان می رود.

نماینده استان بدون شک در این هفته از رقابت ها ، جدال سختی را مقابل بسکتبالیست های شهرداری گرگان خواهد داشت ، چرا که تیم گرگانی در چهار هفته گذشته توانسته چهار پیروزی متوالی را کسب کند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین هم در هفته های اول، دوم و سوم لیگ برتر به ترتیب موفق شده تیم های مس رفسنجان ، آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند مشهد را از پیش رو بردارد.

 شاگردان محمد رضا اسلامی در تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته نخست تیم آویژه صنعت پارسا را با نتیجه 76- 73 مغلوب کردند و در دیدار دوم هم رعد پدافند هواییدیگر نماینده مشهد را با نتیجه 88-71 از پیش رو برداشتند.

نماینده استان در دیدار هفته سوم هم موفق شد مقابل تیم مس رفسنجان با نتیجه نزدیک 81-79 به برتری دست یابد تا با کسب سه پیروزی و تنها یک شکست مقابل تیم نفت آبادان تا این لحظه نتایج خوبی را کسب کرده باشد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین تا پایان هفته چهارم لیگ برتر با کسب 7 امتیاز پس از تیم های مدعی شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد .

رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی با شرکت شانزده تیم در دو گروه هشت تیمی پیگیری می شود که تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گروه الف با تیم های شهرداری گرگان، نفت آبادان ، آویژه صنعت و رعد پدافند هوایی مشهد ، اکسون تهران، مس رفسنجان و خانه بسکتبال خوزستان هم گروه است.

در گروه ب این رقابت ها هم، تیم های مهرام ، آینده سازان و نیروی زمینی تهران، صنعت مس کرمان ، جوانان 2020، شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس با هم رقابت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز