معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

گسترش اعتیاد برنامه دشمن برای تخریب اندیشه های نسل آینده ساز کشور است

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۷۲۱۷
گسترش اعتیاد برنامه دشمن برای تخریب اندیشه های نسل آینده ساز کشور است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ترویج پدیده خانمانساز اعتیاد از برنامه های دشمنان برای انزوای نسل جوان و تخریب بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمانهای مردم نهاد که روز دوشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: از سوی دستگاههای متولی در امر کاهش آسیب های اجتماعی گزارش های خوبی ارائه شد که امیدواریم با نظارت و کنترل بیشتر بتوانیم به نتایج بهتری برسیم.

وی اضافه کرد: پدیده مواد مخدر امروزه هزینه های سنگین مالی و انسانی به کشور تحمیل کرده و شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده ایم تا اعتیاد ریشه کن شود اما همچنان درگیر این موضوع هستیم.

جلسه 9

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: هر روز شاهد کشف مواد مخدر در استان و کشور هستیم که نشان می دهد این بلای خانمانسوز بنیان خانواده ها و جوانان کشور را نشانه گرفته و اگر در مبارزه کوتاهی کنیم دوباره هزینه های سنگینی را متحمل خواهیم شد.

وی یادآورشد: افرادی که به دام اعتیاد گرفتار شوند بدون اراده شده و آسیب های دیگری به خانواده ها وارد خواهد شد و در واقع اعتیاد می تواند مدیران را درگیر و  سرگرم امور منفی و راه اندازی تشکیلاتی برای مبارزه کندتا از امور اساسی تر باز بمانند.

پدیده اعتیاد پیچیده و خطرناک است

حبیبی در ادامه گفت: متاسفانه پدیده اعتیاد یک تهدید جدی است که برای همه سنین و گروههای جامعه نسخه دارد و با تنوع مواد افیونی و پیچیدگی کار باید ما نیز به روز باشیم و بسرعت با ارائه راهکارهای منطقی و علمی برای مبارزه اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: اعتیاد پشت درب همه خانه ها کمین کرده و از نوجوان، جوان، بزرگسال و سالمند و زنان را تهدید می کند و اگر غفلت کرده و آن را ساده تلقی کنیم آسیب های جدی خواهیم دید.

گسترش اعتیاد طرح دشمنان است

حبیبی در ادامه گفت: بدون تردید ترویج اعتیاد در جامعه از برنامه ها و دسیسه های دشمنان است تا نسل کارآمد و فعال جامعه را به انزوا کشانده و سربار جامعه کند و البته بخشی هم ناشی از نا آگاهی داخلی است که باید با فرهنگ سازی این نقیصه برطرف شود.

جلسه 2

وی اظهارداشت: با کمک رسانه های گروهی و صدا و سیما باید جامعه با پیامدهای خانمانسوز و ویرانگر اعتیادآشنا شده و مراقب خانواده های خود باشند تا آسیب نبینند.

حبیبی از برخی دستگاههای اجرایی از جمله اداره ورزش و جوانان، بهزیستی، معاونت اجتماعی استانداری و شورای مبارزه با مواد مخدر خواست با توجه بیشتر به آموزش و فرهنگ سازی برای کاهش پیامدهای مواد مخدر برنامه ریزی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز